اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک خبر داد

أخذ آرای مردم بستک در 75 شعبه

فرماندار بستک گفت: 75 شعبه آرای مردم بستک را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و 70 شعبه آرای مردم را در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی أخذ می‌کنند.

أخذ آرای مردم بستک در 75 شعبه

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده صبح امروز با اشاره به آمادگی کامل دستگاه‌های متولی برگزاری انتخابات 24 خردادماه در شهرستان بستک گفت: یک‌هزار و 425 نفر در قالب دست‌اندرکاران انتخابات اعم از هیئت‌های اجرایی، بازرسی، نظارت، امنیتی و انتظامی در انتخابات 24 خرداد‌ماه در شهرستان بستک مشارکت دارند.

وی از نام‌نویسی 542 نفر کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد 23 نفر برای شورای اسلامی شهر بستک، 20 نفر برای شورای اسلامی شهر جناح، 259 نفر برای شورای اسلامی بخش جناح و 240 نفر برای شورای اسلامی بخش مرکزی نام‌نویسی کرده‌اند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بستک افزود: از 542 نفر، 387 نفر در شهرستان بستک به شورا راه پیدا می‌کنند که 235 نفر به عنوان اعضای اصلی و 152 نفر به عنوان اعضای علی‌البدل شوراهای اسلامی انتخاب می‌شوند.

فرماندار شهرستان بستک عنوان کرد: از 75 شعبه أخذ رأی در انتخابات ریاست جمهوری، 53 شعبه ثابت و 22 شعبه سیار و از 70 شعبه أخذ رأی در انتخابات شوراهای اسلامی 53 شعبه ثابت و 17 شعبه سیار هستند.

وی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری دو انتخابات اندیشیده شده است تا بدون هیچگونه تنشی انتخابات در بستک برگزار شود.

مشتاق‌زاده از آموزش کلیه عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان خبر داد و افزود: برای برخورداری از فضای سالم انتخاباتی تمام نیروهای فعال در انتخابات مانند بازرسین، نمایندگان فرماندار و سایر نیروها از آموزش‌های لازم برخوردار شده‌اند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بستک با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی پرشور خواهد بود، ادامه داد: استقبال نامزدها از ثبت‌نام در شورا بیانگر استقبال پرشور مردم از انتخابات شوراها و همچنین ریاست جمهوری در روز 24 خردادماه است.

وی با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها برای تأمین امنیت انتخابات استفاده می‌شود، گفت: تمام راهکارها برای تأمین امنیت انتخابات در نظر گرفته شده چراکه شهرستان بستک در انتخابات گذشته نیز از شاخص‌های امنیتی خوبی برخوردار بوده و این شهرستان دارای نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی پای کار و آماده‌ای است.

فرماندار شهرستان بستک در پایان سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: مردم شهرستان بستک همپای همه مردم کشور در روز 24 خردادماه در خلق حماسه سیاسی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/88006/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول