اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعی از نخبگان قم عنوان کردند

حضور حماسی در انتخابات تجدید میثاق با شهدای علم و فناوری

جمعی از تشکل‌های علم و فناوری و بنیاد نخبگان قم با صدور بیانیه‌ای حضور پرشور و انقلابی مردم در انتخابات 24 خرداد ماه سال جاری را تکریم ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و ادای دین به شهدای والامقام علم و فناوری کشور اعلام کردند.

حضور حماسی در انتخابات تجدید میثاق با شهدای علم و فناوری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این بیانیه آمده است: هر برگ رای‌ لوح زرینی است که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران را درخشان‌تر و زیبنده‌تر از همیشه می‌کند. بر هیچ کس پوشیده نیست نظام مقدس جمهوری اسلامی در قله‌‌های رفیع دانش و فناوری حضوری شایسته و بایسته دارد و با وجود برخی کاستی‌ها و ضعف‌ها، توانسته گام‌های برجسته و ارزشمندی را در عرصه علم و فناوری بردارد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: بدون شک از شروط اصلی و اساسی خلق حماسه اقتصادی و توسعه دانش‌بنیان و شکوفایی پایدار کشور شور حضور در خلق حماسه سیاسی توسط همه آحاد جامعه است به همین منوال جامعه نوآوران، نخبگان، فناوران و اساتید دانشگاهی همگام و همراه با مردم قدرشناس و انقلابی و ولایت مدار استان قم با حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای و شرکت در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، درصدد است تا هدف عمیق و دقیق مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای که همان خلق حماسه‌ای دیگر در عرصه سیاسی و اقتصادی است را جامه عمل بپوشاند.

در پایان این بیانیه ضمن دعوت آحاد ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی به خلق حماسه سیاسی در روز 24 خرداد ماه سال جاری آمده است: اکنون جامعه فرهیخته، نخبه و نوآور استان قم متشکل از شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری قم، مرکز رشد دانشگاه قم و نخبگان عضو بنیاد نخبگان استان و اساتید برجسته دانشگاهی در راستای حمایت قاطع و همه جانبه از محضر عدالت‌گستر حضرت ولی عصر(عج) و پیروی از منویات حکیمانه مقام عظمای ولایت، علما و فقهای اعلام و در راستای تکریم و پاسداری از خون شهدای انقلاب اسلامی ایران به ویژه شهدای جاودان علم و فناوری، بر خود واجب عینی و شرعی می‌دانند با حضوری آگاهانه و انقلابی در انتخابات پیش رو به سربلندی ایران اسلامی رای دهند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول