اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در امر انتخابات

500 نفر کار برگزاری انتخابات را در زرآباد بر عهده دارند

در جریان انتخابات آتی، 500 نفر کار برگزاری انتخابات را در شهر زرآباد بر عهده دارند.

500 نفر کار برگزاری انتخابات را در زرآباد بر عهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، صبح امروز گردهمایی آموزشی - توجیهی عوامل اجرایی، کاربران، اعضای صندوق، رانندگان خودروها و نیروهای خدماتی با حضور جمعی از معتمدین و با دعوت از کارشناس آموزش انتخابات از شهرستان در مجتمع شهید میرحسینی زرآباد برگزار شد.

بخشدار زرآباد در این گردهمایی اظهار داشت: شور و حماسه سیاسی سال‌جاری که در جمعه آتی به دست مردم خلق خواهد شد، حماسه‌ای دیگر را در تاریخ کامیابی‌های جمهوری اسلامی به ثبت خواهد رساند و بار دیگر قدرت ملی و مشارکت اجتماعی و وحدت و یکدلی بین همه ملت ایران به رخ جهانیان کشیده می‌شود به گونه‌ای که باعث عزت و سربلندی کشورمان خواهد شد.

مجتبی شجاعی افزود: صندوق اخذ رای متعلق به تمام ایرانیان با هر نوع قومیت، زبان، لهجه، مذهب و صنف خاصی است که می‌خواهند سرنوشت کشورشان را به دست رئیس جمهور آینده بسپارند.

وی تعداد شعب اخذ رای در بخش زرآباد را 23 شعبه شهری و روستایی و تعداد شوراهای واجد شرایط برای انتخاب اعضای شورا را 42 شورای روستایی و یک شورای شهر بیان کرد.

بخشدار زرآباد ادامه داد: 500 نفر کار برگزاری انتخابات در این بخش را انجام خواهند داد.

شجاعی بیان داشت: تعداد شوراها نسبت به دوره گذشته، به 12 شورا افزایش پیدا کرده و به 42 شعبه رسیده است.

وی شور مردم در بخش زرآباد را وصف ناپذیر توصیف کرد و افزود: هم مردم و هم مسئولان در جنوبی‌ترین منطقه سیستان و بلوچستان آماده برگزاری انتخاباتی با شور و شعف کامل هستند تا همزمان با سایر نقاط کشور در جمعه آتی حماسه‌ای جاویدان خلق کنند.

بخشدار زرآباد بر تعامل خوب و سازنده بین هیئت اجرایی و نظارت ریاست جمهوری و شوراها در بخش زرآباد اشاره کرد و متذکر شد: یک دوره آموزشی دیگر نیز در روزهای قبل از برگزاری انتخابات ویژه نمایندگان فرماندار در محل بخشداری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/75002/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول