اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک تاکید کرد:

آرای مردم در انتخابات 24 خرداد صیانت شود

فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید از آرای مردم در انتخابات 24 خرداد صیانت شود.

آرای مردم در انتخابات 24 خرداد صیانت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی در جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان قرچک با تشریح اهم وظایف نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای تاکید کرد: اهتمام به قوانین و مقررات انتخاباتی در اولویت کار نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای است و حفظ و صیانت از آرای مردم باید سرلوحه کار همه مجریان انتخابات باشد.

رییس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان قرچک با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره حضور گسترده مردم در این دوره از انتخابات تصریح کرد: امروز مهم‌ترین اصل، حضور گسترده مردم در انتخابات سرنوشت ساز 24 خرداد است و چشم جهانیان به این انتخابات و نتیجه آن دوخته شده است.

وی حضور گسترده مردم را خاری در  چشم دشمنان انقلاب برشمرد و افزود: مردم باید بدانند که رای آنان تعیین کننده است و انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و گزینش افراد کاردان و شایسته در انتخابات شوراها در کنار حضور گسترده‌شان، تحقق حماسه سیاسی را بدنبال خواهد داشت. 

در ادامه این مراسم معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک به اهمیت انتخابات و فرمایشات و توصیه‌های مقام معظم رهبری در ارتباط با حفظ امانت مردم و سایر توصیه‌های انتخاباتی اشاره کرد و سپس قوانین مرتبط با شرح وظایف نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی را  تشریح کرد.

حبیب‌اله ابراهیمی حفظ و صیانت از تک تک آرای مردم را از وظایف ذاتی و قانونی نمایندگان فرماندار در صندوق‌های رای عنوان کرد و اذعان داشت: نمایندگان فرماندار در محل صندوق‌های رای با اتکاء به قانون‌مداری، انتخابات سالمی را برگزار و از آرای مردم پاسداری کنند.

وی اظهار داشت: مراقبت بر امحای کامل هر گونه آگهی و آثار تبلیغاتی قبل از شروع اخذ رأی در محل و محدوده شعبه اخذ رأی بایستی توسط نماینده فرماندار و اعضای شعب اخذ رای انجام شود.

گفتنی است، در ادامه کاظمی کارشناس انتخابات، آموزش‌های لازم را جهت چگونگی تکمیل فرم‌ها ارائه کرد و در ادامه چگونگی پلمب و فک پلمب این صندوق‌ها در شعبات آموزش داده شد.

این گزارش حاکی است، جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان قرچک با هدف آشنایی آنان با آیین نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و قوانین مرتبط با حضور رضا ریاحی فرماندار و رییس حوزه انتخابیه، حبیب‌اله ابراهیمی معاون سیاسی انتظامی و رییس ستاد انتخابات، مجتبی حاجی مزدرانی مسئول امور اجتماعی فرمانداری و دبیر ستاد انتخابات و محمد مسکن رییس کمیته آموزش ستاد و مسئول حراست فرمانداری شهرستان قرچک در محل کانون ملائک این شهرستان برگزار شد. 

انتهای پیام/2462/ک30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول