اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار:

هیچ کمبودی برای برگزاری انتخابات نداریم

فرماندار شهریار گفت: خوشبختانه تمام مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شده و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم.

هیچ کمبودی برای برگزاری انتخابات نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سید عباس جوهری عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان شهریار طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: طی ماه‌های اخیر شاهد بودیم که کشورهای استکباری و زورگوی غربی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش‌های بسیاری برای مایوس کردن ملت ایران و عدم برگزاری انتخابات حداکثری داشتند.

وی تصریح کرد: آنها نمی‌خواهند انتخابات روز 24 خرداد به یک حماسه ملی تبدیل شود، چرا که با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تمام توطئه‌های چند ساله آنها برای ضربه زدن به انقلاب و ملت ایران خنثی خواهد شد.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان شهریار گفت: خوشبختانه مردم ما آگاه و با بصیرت هستند و به خوبی شرایط حساس فعلی را درک کرده و مطمئن هستیم با حضور حماسی و حداکثری خود در پای صندوق‌های رای، صدای خود را بار دیگر به گوش جهانیان خواهند رساند.

جوهری با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکید معظم‌له بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و شرکت تمام اقشار جامعه در انتخابات تاکید کرد: مردم ما ولایت‌مدار بوده و فرامین رهبری معظم انقلاب را با گوش جان می‌شوند و به طور قطع روز جمعه ولایت‌مداری خود را به جهانیان اثبات خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ایجاد شرایط لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان شهریار اشاره کرد و گفت: با تلاش دستگاه‌های مختلف و مسئول، ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی و نظارتی همه مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند در این شهرستان فراهم شده است.

فرماندار شهریار افزود: هدف ما فراهم‌سازی بستر مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات بود و خوشبختانه در این راه موفقیت‌های خوبی کسب کردیم و هم اکنون هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات در شهریار نداریم.

* لزوم آگاهی ستادهای انتخاباتی کاندیداها و هواداران آنها

جوهری با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب دست از توطئه بر نمی‌دارند، گفت: کاندیداهای محترم به ویژه نامزدهای انتخابات شوراها در شهریار و ستادها و هواداران آنها باید هوشیاری و آگاهی خود را حفظ کرده و توطئه دشمنان را رصد کنند.

وی تاکید کرد: به طور قطع اگر ما هوشیار و با بصیرت نباشیم، دشمنان طمع کرده و توطئه‌های خود را افزایش می‌دهند و باید در روزهای باقی‌ مانده مراقب عملکرد خود باشیم.

فرماندار شهریار با تاکید بر اینکه ملاک عمل قانون است، گفت: خوشبختانه تا این لحظه کاندیداها و ستادهای انتخاباتی آنها در شهرستان شهریار تعامل خوبی با نهادهای نظارتی و اجرایی انتخابات داشتند و امیدواریم در روزهای باقی مانده تا 24 خرداد همه در چارچوب قانون عمل کنند.

جوهری در پایان گفت: نظارت‌ بر عملکرد کاندیداها در شهریار متوقف نشده و اگر شاهد تخطی از قانون باشیم، ضمن برخورد قانونی این موارد را در پرونده کاندیداها ثبت کرده و تخلفات قانونی آنها در انتخابات بعدی نیز مد نظر خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 2302/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول