اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاضی شعبه ویژه جرائم انتخاباتی جیرفت:

ادبیات خواص در تبلیغات انتخاباتی الگو باشد

قاضی شعبه ویژه جرائم انتخاباتی شهرستان جیرفت گفت: در تبلیغات انتخاباتی باید ادبیات گفتاری و رفتاری خواص شهر در تقابل با قانون به گونه‌ای باشد که الگوی عوام قرار گیرد.

ادبیات خواص در تبلیغات انتخاباتی الگو باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدامین نخعی بعد از ظهر امروز در جمع کاندیداهای شوراهای اسلامی این شهرستان اظهار داشت: کاندیداها برای خدمت و مشارکت در فعالیت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و ... در این عرصه وارد شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در ادبیات و منطق دینی غرب برای بقا باید ظلم کرد، در غیر اینصورت بازنده هستید، افزود: اما طبق دکترین پیشوای شیعیان امیرالمؤمنین (ع) «باید خدمت را اصالت کار خود قرار داد» و این مهم به شیوه  ظریف برای ما تبیین شده تا در زندگی خود آن را به کار گیریم.

نخعی با بیان اینکه صرف هزینه‌های گزاف و حیف و میل بسیار در ستادهای تبلیغاتی کاندیداها در منطق امام علی (ع) نمی‌گنجد، تصریح کرد: همچنین کاندیداها نباید برای جلب آرای مردم به هر حربه‌ای متوسل شوند.

وی ابراز داشت: در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر جیرفت چهره‌های مختلف متعهد و متخصصی حضور دارند که شور و نشاط و پویایی فضای انتخابات را فراهم آورده‌اند، بنابراین می‌طلبد، بدون هرگونه نقض قانون و هنجارشکنی تبلیغات خود را انجام دهند.

نخعی با تأکید بر نهادینه شدن پایبندی به قانون در جامعه، عنوان کرد: باید ادبیات گفتاری و رفتاری خواص شهر در تقابل با قانون به گونه‌ای باشد که الگوی عوام قرار گیرد و در این زمینه فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

قاضی شعبه ویژه جرائم انتخاباتی شهرستان جیرفت با بیان اینکه ما با هیچ‌کس عقد اخوت نبسته‌ایم، گفت: در مقابله با متخلفان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هیچ‌گونه ملاحظه‌کاری، مسامحه و اغماضی صورت نمی‌گیرد.

نخعی با تأکید بر برخورد جدی با متخلفان انتخاباتی بیان داشت: طبق ماده 62 آیین‌نامه اجرایی قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اصلاحیه سال 1385 دیوارنویسی و نصب پلاکارد تنها در محل ستاد تبلیغات مجاز است، اما استفاده از کاروان‌های تبلیغاتی در سطح معابر شهری تخلف است.

وی با اشاره به اینکه الصاق پوستر کاندیداها روی علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوهای بیمارستان‌ها، مدرسه‌ها و ... جرم است، اذعان داشت: امروز شعور سیاسی مردم افزایش یافته و دیگر فریب تبلیغات رنگارنگ را نمی‌خورند.

انتهای پیام/80001/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول