اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تالش:

شور و شوق انتخابات تالش نوید مشارکت حداکثری است

فرماندار تالش با بیان اینکه ظرفیت شور و شوق انتخابات در تالش بسیار بالا است، گفت: این امر نویدی بر مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر است.

شور و شوق انتخابات تالش نوید مشارکت حداکثری است

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، کریم شعبانی عصر امروز در نشست حماسه سیاسی نقش مشارکت جوانان در انتخابات 24 خرداد حرکت در راستای فرمایش رهبری را مورد تأکید قرار داد.

وی افزود: پس از مدت‌ها سلطه‌گری استکبار، مردم سرنوشت کشورشان را تعیین می‌کنند.

این مسئول دنیا را متوجه حساسیت نسبت به انتخابات ایران دانست و تصریح کرد: دنیا درصدد عدم تحقق حضور حداکثری و پیوند نظام با مردم است.

وی با بیان اینکه شاهد حضور حداکثری مردم هستیم، تصریح کرد: به برکت خون شهدا و خانواده‌های ایثارگران و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم که یک فرصت برای ماست شاهد حضور پرشور در صحنه هستیم و در این انتخابات نیز می‌شویم.

فرماندار تالش نقش جوانان را در ایجاد شوق و شور حماسی بسیار مهم برشمرد و بر خلق حماسه سیاسی طبق فرموده مقام معظم رهبری تأکید کرد.

وی ظرفیت شور و شوق انتخابات در تالش را بسیار بالا خواند و آن را نویدی بر مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر دانست.

شعبانی شاخص نظام را مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری آگاهان جامعه باید پاسداری کنند و کاندیداها با ارائه برنامه پیش روند و با عقل و درایت عمل کرده و برنامه‌محور باشند.

وی تبدیل شور به شعور خدمت‌رسانی به مردم را دارای اهمیت و تعالی دانست.

انتهای پیام/84002/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول