اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یونسی:

مردم سرنوشت انتخابات را تعیین می‌کنند

وزیر اطلاعات دولت اصلاحات با تأکید بر حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی، گفت: راه نجات کشور این است که در انتخابات شرکت کنیم و مردم سرنوشت انتخابات را تعیین می‌کنند.

مردم سرنوشت انتخابات را تعیین می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام علی یونسی عصر امروز در همایش هواداران روحانی در مسجد کوکب رشیدی شهر کرمانشاه اظهار داشت: دل‌های مردم را پر از امید می‌بینم، آینده‌ای که به‌دور از گرفتاری‌هایی باشد که در این هشت سال برای مردم به‌وجود آمد.

یونسی ادامه داد: روزهای نخست که دولت نهم آمده بود، عده‌ای فکر می‌کردند که برای صاحب‌نظران قابل تحمل نیست، اما طولی نکشید که برای دوستان و حامیان نیز غیرقابل تحمل بود.

وزیر اطلاعات دولت اصلاحات عنوان کرد: در مناظرات تلویزیونی کاندیداها می‌بینید انتقادات فراوانی مطرح می‌شود و اوضاع نامناسب اقتصادی وجود دارد.

وی با تأکید بر حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی، یادآور شد: راه نجات کشور این است که در انتخابات شرکت کنیم و مردم سرنوشت انتخابات را تعیین می‌کنند.

انتهای پیام/2700/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول