اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-257

حسینی‌نژاد: مازندران آماده اجرای 3 انتخابات است

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخاباتی مازندران از برگزاری سه انتخابات شورای شهر، میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری در مازندران خبر داد.

حسینی‌نژاد: مازندران آماده اجرای 3 انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سیمرغ، سیدعباس حسینی‌نژاد بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری این  شهرستان‌ از آمادگی کامل مازندران برای برگزاری انتخابات در این استان خبر داد.

وی تصریح کرد: همه بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با نشاط در استان مازندران فراهم است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران در ادامه به اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات سالم در مازندران اشاره کرد و گفت: تمامی دست‌اندرکاران به دنبال برگزاری انتخابات پرشور و سالم هستند.

وی به مردم اطمینان داد که تمام ساز و کارهای قانونی برای برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی فراهم است و با همکاری، همدلی و وحدت مردم و مسئولان حماسه سیاسی به معنای واقعی شکل می‌گیرد.

جانشین ستاد انتخابات استان مازندران به حساسیت این دوره از انتخابات در استان اشاره کرد و گفت: همزمانی سه انتخابات باهم در استان بی‌سابقه بوده است.

وی به مسئولان برگزاری انتخابات اضافه کرد: مسئولان به ویژه فرمانداران و بخشداران قدر لحظات مسئولیت خود و خدمت به مردم را بدانند و تا لحظه آخر مسئولیت به مردم خدمت کنند و لحظه‌ای در خدمتگزاری کوتاهی نکنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران گفت: فرمانداران با تدوین برنامه و برگزاری جلسات لازم قوانین مربوط به انتخابات را به کاندیداها، عوامل اجرایی و نظارتی تبیین کنند.

وی با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان در امر برگزاری انتخابات اضافه کرد: همه موظف به همکاری با ستاد انتخابات هستند و این عین قانون است و کوتاهی هیچ یک از دستگاه‌ها در امر انتخابات پذیرفته نیست.

حسینی‌نژاد افزود: وقتی دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و مردم ایران است اتحاد و همدلی مردم و مسئولان در درون نظام بیشتر خواهد شد و این در طول تاریخ به اثبات رسیده که فشارهای دشمن به انقلاب اسلامی نتیجه عکس خواهد داد.

وی در پایان اذعان داشت: در این دوره از انتخابات رای‌دهندگان باید علاوه بر شناسنامه کارت ملی را برای اخذ رای به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/86004/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول