اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توصیه‌نامه انتخاباتی بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی:

باید در انتخابات فضای سالم رقابتی ایجاد کرد

در توصیه‌نامه انتخاباتی بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی‌ خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری آمده است: باید در انتخابات فضای سالم رقابتی ایجاد کرد که با پروپاگاندای معمول دنیا تفاوت داشته باشد.

باید در انتخابات فضای سالم رقابتی ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی توصیه‌نامه انتخاباتی صادر کرد.

در این توصیه‌نامه آمده است: انقلاب اسلامی ایران، معجزه شگرف تاریخ است، که با عنایات خداوند متعال، توسط حضرت امام خمینی(ره) حادث شد و انقلاب اسلامی حرکت مردم‌سالاری دینی و روند روبه رشد اسلامیت و جمهوریت است.

این توصیه‌نامه می‌افزاید: همان طور که حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرمودند: "نقشه راه ما همان اصول امام بزرگوار ماست، همان اصولی که توانست ایران عقب‌مانده و سرافکنده را به ایران سرافراز و پیشتاز تبدیل کند"، امروز به برکت خون شهدای انقلاب، حرکت انقلاب اسلامی به مثابه شجره طیبه در عرصه گیتی در حال سایه گسترانی است؛ باشد که به فرموده امام عزیز "اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کند" و اسلام فاتح جهان شود.

در ادامه این توصیه‌نامه آمده است: اما چند روزی تا یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده است، چند نکته قابل ذکر است؛ خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری که در شرایط مسابقه خدمت به مردم و حرکت کشور در راه اعتلای همه جانبه نظام فکر می‌کنند، می‌گوییم باید در انتخابات فضای سالم رقابتی ایجاد کرده که با پروپاگاندای معمول دنیا تفاوت داشته باشد.

این توصیه‌نامه می‌افزاید: بنابراین سخن شما براساس منطق و منطبق بر واقعیت باشد؛ برای جلب رأی مردم، وعده‌ای بدهید که توانایی انجام آن باشد و اگر مطالبه شد، شرمنده مردم نشوید.

در ادامه این توصیه‌نامه آمده است: صدا و سیما با عدالت رسانه‌ای شرایطی برای نامزدهای محترم به وجود آورد که به طور مساوی از رسانه ملی استفاده کنند؛ این اقدام مصداق آزادی بیان در کشور است که در دنیا بی‌نظیر است؛ روند مناظرات که برای مردم از اهمیت بالایی برخوردار بود و نیز روندی رو به رشد است و با توجه به نقدهایی که به جلسات نخست و دوم انجام گرفت، در مناظره سوم تقابل نظرات به صورت جدی مطرح شد.

این توصیه‌نامه می‌افزاید: آنچه در مناظره‌ها برای مردم روشن شد این بود که برخی از کاندیداها که با شعار اصولی وارد عرصه شده و تبلیغ می‌کنند تا جایی پایبند اصول می‌باشند که خدشه‌ای به منافع و آراء آنها وارد نشود و زمانی که پای دفاع از حقانیت و گفتمان ارزشی باشد با تساهل و مدارا برخورد می‌کنند؛ لذا برخوردهای دوگانه و بعضا سکوت در مقابل اصول و ارزش‌ها به صلاح نمی‌باشد؛ همچنین جا دارد از کاندیداهایی که دفاع از ارزش‌ها و گفتمان انقلاب را سرلوحه کار خود دادند، تقدیر شود.

در ادامه این توصیه‌نامه آمده است: ما دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خراسان‌رضوی با تکریم و پاسداشت تدابیر داعیانه رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه سیاسی، از همه اقشار جامعه به ویژه اساتید و دانشجویان فرهیخته دعوت به‌عمل می‌آوریم تا با حضور حداکثری خود در انتخابات، نقش خود را در حماسه سیاسی ایفا کنند.

انتهای پیام/70001/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول