اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه شاهرود:

شهدا از مردم می‏خواهند حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند

استاد حوزه علمیه شاهرود با بیان اینکه بصیرت و معرفت نیاز امروز جامعه است، گفت: شهدا از مردم می‏خواهند حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند.

شهدا از مردم می‏خواهند حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت‌الاسلام حسین مظفری در یادواره هشت شهید روستای حسین‏آباد که با حضور بیش از 120 نفر از خانواده شهدا در زینبیه روستای حسین‏آباد بسطام برگزار شد، در سخنانی با اشاره به مقاوم والای شهدا اظهار کرد: شهدا همواره زنده‌اند و طبق آیه قرآن در نزد پروردگارشان روزی می‌خورند؛ شهدا انسان‌های والا و بزرگی بودند و همواره الگو و سرمشق ما خواهند بود.

وی افزود: انسان‏ها سه گروه هستند؛ گروهی که بر گروه دیگر فضیلت و برتری دارند و انسان‌های باتقوا که خدا نیز آنها را برتری داده و تنها ملاک برتری آنها تقواست.

استاد حوزه علمیه شاهرود تصریح کرد: این اصلی است که بزرگان بر آن تاکید داشته و دارند و به زبان امروزی تقوا مثل ترمزی بوده که سدی برابر گناهان است.

مظفری خاطرنشان کرد: گروه دوم انسان‌ها، اصل عمل به قرآن را در سرلوحه دارند؛ مانند شهدا که طبق قرآن عمل و با تامل و بصیرت و معرفت راه را انتخاب و برابر زخم زبان‏ها ایستادگی کردند، چرا که فقط به خاطر خدا رفتند.

وی تاکید کرد: باید ادامه‏دهنده راه شهدا باشیم، اهداف شهدا را دنبال کنیم و در همه امور زندگی‏مان رضایت آنها را در نظر بگیریم.

شهدا منتظر حضور ملت ایران در خلق حماسه سیاسی هستند

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز گفت: شهدا به نظاره نشسته‌اند تا حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق‌های رأی را مشاهده کرده و از ادامه داشتن راهشان اطمینان حاصل کنند.

ولی‌الله غلامی اظهار کرد: شهدا الگوهای زمینی برای همه آحاد جامعه و الگوهایی ملموس برای رسیدن به اهداف عالی اسلام و نظام هستند.

وی افزود: شهدا رفتند تا ما بمانیم و برای ادامه دادن راه آنان نسل‌های بعدی را تربیت و پرورش داریم و این بزرگ‌ترین حقی است که شهدا بر گردن ما نهاده‌اند.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: شهدا از ما می‌خواهند ادامه‏دهنده راه آنان باشیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده و مانند آنان جان خود را فدا کنیم؛ چرا که این انقلاب باید به دست صاحب اصلی خود امام عصر(عج) برسد.

وی با اشاره به انتخابات و حضور در آن تاکید کرد: اگر ما می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم، اکنون شهدا به نظاره نشسته‌اند و می خواهند ببینند مردم چگونه در انتخابات شرکت و راه آنان را ادامه خواهند داد.

غلامی بیان داشت: خلق حماسه سیاسی مد نظر رهبری انقلاب یعنی پشتیبانی از ولایت و استمرار نظام اسلامی که اکثر شهدا در وصیت‏نامه‌های خود آن را از ما خواسته‏اند و ما باید آن را اجابت کنیم، اگر رهروی صادقی باشیم.

انتهای پیام/2249/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول