اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

انتخابات سرد هدف اولیه و اصلی دشمن است

امام جمعه برازجان گفت: انتخابات سرد و بی‌نشاط، هدف اولیه و اصلی دشمن است و نباید اجازه دهیم دشمن به هدف خود برسد.

انتخابات سرد هدف اولیه و اصلی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، حجت‌الاسلام حسن مصلح عصر یکشنبه در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: کمتر از پنج روز به خلق حماسه سیاسی مانده و همه باید با لبیک به ندای مقام معظم رهبری در خلق این حماسه بزرگ سهیم شویم.

وی افزود: امروز دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم برنامه‌ریزی می‌کنند و باید با رأی بالای خود به نظام در واقع دشمنان را ناامید کنیم.

امام جمعه برازجان به تبیین بیانات رهبری در ارتباط با انتخابات پرداخت و خاطر نشان کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی، اخلاقی، عقیدتی و ملی است و همه باید احساس وظیفه کنند.

مصلح با بیان اهمیت حفظ سلامت فضای انتخابات تصریح کرد: انتخابات باید برای نظام و ملت ما فرصتی برای ابراز وجود و اعتلای ارزش‌ها و نشان دادن وحدت و همبستگی و بصیرت باشد.

این مسئول هوشیاری و بصیرت را برای شناختن اهداف دشمنان ضروری دانست و اضافه کرد: انتخابات سرد و کم‌شور، هدف اولیه و اصلی دشمن است و نباید اجازه دهیم دشمن به هدف خود برسد.

وی خلق حماسه سیاسی را اصل مهم در انتخابات برشمرد و تصریح کرد: همه سلایق و دیدگاه‌ها محترم هستند و نامزدها نیز باید از تخریب یکدیگر و سیاه‌نمایی و کم رنگ کردن خدمات دولت‌های سابق پرهیز کنند.

امام جمعه برازجان با تاکید بر نقش قانون و حاکمیت آن بر تمامی ارکان نظام اسلامی عنوان کرد: قانون فصل‌الخطاب در نظام و در انتخابات است.

مصلح انتخابات را مظهر سه باور امام(ره) دانست و متذکر شد: انتخابات مظهر خداباوری، مردم‌باوری و خود باوری است و حضور در این عرصه و تعیین سرنوشت آینده، وظیفه و تکلیف ماست.

وی در پایان اذعان داشت: مسئولان اجرایی و برگزارکنندگان انتخابات باید تمام توان و ظرفیت خود را برای تامین امنیت و سلامت انتخابات به کار گیرند.

انتهای پیام/2452/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول