اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته تبلیغات ستاد انتخابات البرز:

200 خبرنگار البرزی انتخابات را پوشش خبری می‌دهند

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان البرز گفت: 200 خبرنگار، عکاس و گزارشگر وظیفه سنگین پوشش خبری انتخابات آتی را در این استان بر عهده دارند.

200 خبرنگار البرزی انتخابات را پوشش خبری می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابراهیم کردلو امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات البرز در این استان طی سخنانی اظهار داشت: خوشبختانه تا این لحظه رسانه‌های فعال و خبرنگاران البرزی همکاری بسیار خوبی با مسئولان برگزار کننده انتخابات داشته‌اند.

وی تصریح کرد: این امر نشان دهنده روحیه تعامل و همکاری اصحاب رسانه با استانداری و ستاد انتخابات استان البرز است و امیدواریم همین روند تا پایان برگزاری و اعلام نتایج انتخابات تداوم داشته باشد.

کردلو در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده برای اطلاع‌رسانی صحیح از انتخابات اشاره کرد و گفت: طرح ساماندهی و صدور کارت‌های ویژه برای اصحاب رسانه در استان البرز و توسط کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات انجام شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم در مدت باقی مانده تا روز 24 خرداد مطبوعات و خبرگزاری‌ها و صدا و سیمای استان البرز تلاش بیشتری برای افزایش بصیرت و آگاهی مردم و برگزاری انتخابات حداکثری و پرشور داشته باشند.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان البرز افزود: برای تسهیل در کار خبرنگاران و عکاسان و گزارشگران،‌ کارت‌های ویژه‌ای طراحی شده و در روز انتخابات 200 نفر از اصحاب رسانه وظیفه سنگین پوشش خبری انتخابات را بر عهده دارند.

 

* اختصاص 60 درصد تابلو‌های تبلیغاتی در استان البرز به انتخابات

 

کردلو تصریح کرد: پس از ساماندهی خبرنگاران، وظیفه دیگری که بر عهده این کمیته قرار دارد، تشویق مردم به حضور حداکثری و آگاهانه در پای صندوق‌های رای است.

وی ادامه داد: برای این منظور برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای در این مدت در استان البرز اجرا شده که از جمله آنها می‌توان به اختصاص 60 درصد تابلوهای تبلیغاتی در سراسر استان به انتخابات اشاره کرد که ما از آنها برای تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رای استفاده کردیم.

کردلو با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم که با حضور در پای صندوق‌های رای در برگزاری انتخاباتی باشکوه و حماسی مشارکت داشته و با این اقدام ضمن تجدید بیعت با ولایت، به وظیفه خود در قبال اسلام و انقلاب عمل کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی منتظر یک فرصت برای تشدید توطئه‌های خود علیه ایران اسلامی هستند، گفت: برای خنثی‌سازی تهدیدهای دشمنان، رسانه‌ها نقش بسیار مهمی دارند و امیدواریم همانگونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند، رسانه‌های کشور و به ویژه خبرنگاران در استان البرز از تمام ظرفیت و پتانسیلی که در اختیار دارند برای تحقق این مهم استفاده کنند.

انتهای پیام/2302/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول