اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات بوشهر:

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در استان بوشهر فراهم شده است

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شده و استان بوشهر آماده برگزاری انتخابات است ضمن اینکه مردم این استان هم حماسه سیاسی را خلق خواهند کرد.

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در استان بوشهر فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،محمدحسن پرآور یک‌شنبه شب در نشست شورای اداری استان بوشهر تصریح کرد: مطمئن هستم مردم استان بوشهر همانند سال‌های قبل در این دوره هم حماسه به یاد ماندنی خلق خواهند کرد.

وی اهمیت انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای را یادآور شد و گفت: اهمیت انتخابات برای دوستان انقلاب همان‌گونه مهم و باارزش است که برای دشمنان مهم و با اهمیت است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: هرقدر حضور مردم  در انتخابات پررنگ‌تر باشد اثربخشی آن در تمام معادلات سیاسی و بین‌المللی بیشتر از گذشته است.

وی وظیفه همه مسئولان، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، فرهنگیان، جراید، صدا و سیما، سایت‌های خبری و افرادی که قادر به حرکت درآوردن جامعه هستند در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی برای افزایش مشارکت مردمی را مهم و با اهمیت دانست.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه مردم مهم‌ترین و با اهمیت‌ترین پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی محسوب می‌شوند افزود: امسال را رهبر معظم‌انقلاب اسلامی به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گذاشته‌اند و بدون شک شاکله حماسه سیاسی انتخابات 24 خرداد است و حضور پرشور مردم و ایجاد خلق حماسه سیاسی؛ ضمن اینکه اقتدار و پشتوانه نظام نشان خواهد داد هیچ کشوری قدرت ندارد سیاست‌های خود را در کشور ما دیکته کند.

پرآور انتخابات را برای هر کشوری یک فرصت طلایی دانست و بیان کرد: هرچه قدر حضور مردم پررنگ‌تر باشد بیانگر این است که مردم با صلابت حافظ و مدافع انقلاب و نظام هستند و عزت ایران اسلامی را افزایش می‌دهند.

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات استان بوشهر از قوی‌ترین ستادهای انتخابات کشور است افزود: در این ستاد تمام امکانات و تجهیزات لازم برای همه هیات‌ها و عوامل اجرایی فراهم است به‌گونه‌ای که این امکانات در اختیار همه خبرنگاران برای اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد انتخابات بوشهر رعایت قانون، اجرای صحیح انتخابات، بی‌طرفی نسبت به کاندیدای خاص در امر برگزاری انتخابات و امانتداری را مهم‌ترین وظیفه مجریان انتخابات دانست و افزود: سالم‌ترین‌، آزادترین و پر مشارکت‌ترین انتخابات در جهان در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود که حضور حداکثری مردم را بدنبال دارد.

پرآور حمایت و یا تخریب کاندیداها را تخلف برای مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات ذکر کرد و اظهار داشت: ما مسئول فراهم کردن بستر برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هستیم و مجریان حق ندارند علیه کاندیداها موضع بگیرند چراکه تخلف انتخاباتی است و با خاطیان برخورد می‌شود.

وی تاکید کرد: همه امکانات برای برگزاری انتخابات اعم از تعرفه‌های انتخاباتی، صندوق‌های اخذ رای و همه تجهیزات مورد نیاز تحویل دست‌اندرکاران امر انتخابات شده است که امیدواریم با یاری خداوند شاهد خلق حماسه سیاسی که مورد نظر مقام معظم رهبری و شکست دشمنان باشیم.

انتهای پیام/66006/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول