اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

حضور در صحنه انتخابات مانند حضور در عرصه جنگ است

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه انتخابات مظهر اراده مردم در مقابل دشمن است افزود: حضور مردم در صحنه انتخابات مانند حضور در عرصه جنگ است که مردم در این عرصه‌ها پیش‌قراول هستند.

حضور در صحنه انتخابات مانند حضور در عرصه جنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند یکشنبه شب در نشست شورای اداری استان بوشهر تصریح کرد: با هماهنگی و همدلی که میان مسئولان، مجریان انتخابات، هیئت‌های نظارت، اجرایی و عوامل بازرسی وجود دارد نشان می‌دهد انتخابات در استان بوشهر هدفمند و با برنامه به پیش می‌رود.

وی با تاکید بر بی‌طرفی مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات افزود: این افراد باید در موضوع کاندیداها کاملا بی‌طرف عمل کنند و در واقع به‌ نفع و یا علیه کاندیداها موضع نگیرند.

استاندار بوشهر افزود: این بدین معنا نیست که در مورد کاندیداها فکر و اندیشه نشود مسلما هر فردی برای انتخاب فرد مورد نظرش سلیقه و تفکر دارد ولی نباید این تفکر برای دیگران تبیین شود.

حسنوند با بیان اینکه مردم بعنوان سرمایه اصلی و مهم‌ترین پشتوانه انقلاب و نظام محسوب می‌شوند افزود: نظام اسلامی ایران با اعتبار، اعتماد و پشتوانه مردم محبوبیت پیدا کرده است هر چند مشروعیت نظام؛ الهی و ولایی است اما نظام با پشتوانه مردمی مقبولیت یافته است.

وی افزود: آنچه مهم‌تر از انتخاب یک فرد اصلح به‌عنوان رئیس جمهور است حضور یکپارچه مردم در انتخابات برای نشان دادن عزت و آبروی نظام است که همه امکانات برای این مهم فراهم است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: قانون شفاف اعلام کرده است همه مسئولان موظف، مکلف و ملزم به همکاری و در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز برای انتخاباتی پرشور است.

حسنوند با بیان اینکه برگزاری انتخابات 24 خرداد هم منطقه‌ای و هم ملی است افزود: این دوره از انتخابات به دلیل اینکه منطقه‌ای و ملی است دارای ویژگی‌ و پیچیدگی خاصی است که لازم است تمهیدات و هماهنگی لازم برای رفع ضعف‌ها و نقصان‌ها صورت بگیرد.

وی فعالیت سه مجموعه، هیئت نظارت، اجرایی و بازرسی را همسو دانست و گفت: تک تک ما مسئولان وظیفه شرعی، اخلاقی، انسانی و ایرانی داریم با هنرمندی و شیوایی و با استفاده از ابزارهای موجود و با درایت مردم را به شرکت گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای سوق دهیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه انتخابات مظهر اراده مردم در مقابل دشمن است افزود: حضور مردم در صحنه انتخابات مانند حضور در عرصه جنگ است که مردم در این عرصه‌ها پیش‌قراول هستند.

حسنوند بیان کرد: حضور پرشور مردم در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز بار دیگر اقتدار نظام ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید و شکست دیگری برای استکبار در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/66006/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول