اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اسدآباد محقق شد

آموزش بیش از 80 درصد عوامل برگزارکننده انتخابات

فرماندار اسدآباد گفت: از 3 هزار نفر عوامل برگزارکننده انتخابات 80 درصد آموزش‌های لازم را کسب کردند.

آموزش بیش از 80 درصد عوامل برگزارکننده انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند عصر امروز در دوره آموزشی ویژه کاربران انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از توجیه و آموزش بیش از 80 درصد از عوامل اجرایی و بازرسی خبر داد و اظهار داشت: در انتخابات امسال بیش از 3 هزار نفر در شهرستان اسدآباد در برگزاری انتخابات دخیل هستند.

وی با اشاره به اینکه در هر صندوق اخد رأی یک کاربر رایانه پیش‌بینی شده است، گفت: کاربران در انتخابات رسالتی مهم بر عهده دارند چرا که بیشترین فرآیند انتخاباتی در صندوق‌ها به صورت رایانه‌ای است.

فرماندار شهرستان اسدآباد اضافه کرد: کاربران باید با تعهد و اهمیت بیشتری به وظایف خود عمل کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه این شهرستان در اجرای فرایندهای انتخابات جزء شهرستان پیشگام و پیشرو استان است، تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات امسال 120 شعبه و 259 صندوق اخذ رأی پیش‌بینی شده است.

عبدکوند با اشاره به اینکه در هر صندوق یک نماینده فرماندار یا بخشدار پیش‌بینی شده است، گفت: این نمانیدگان مدیران شعب اخذ رأی هستند که در صورت بروز هر گونه مشکلی کاربران مسائل را با آنان در میان بگذارند.

وی با بیان اینکه 10 کمیته زیرمجموعه ستاد انتخاباتی شهرستان اسدآباد تشکیل و فرآیندهای اجرای انتخابات برنامه‌ریزی و در حال انجام است، خاطرنشان کرد: سر هر صندوق اخذ رأی 20 نفر به عنوان اعضای اجرایی و نظارتی فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/89008/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول