اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان:

احتمال مشارکت 70 درصدی در انتخابات امسال / اسلام دین دموکراسی‌خواهی است

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌ها از مشارکت بالای مردم در انتخابات امسال خبر می‌دهد، گفت: به نظر می‌رسد 70 درصد از شهروندان کشور پای صندوق‌ها حاضر شوند.

احتمال مشارکت 70 درصدی در انتخابات امسال / اسلام دین دموکراسی‌خواهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمیدرضا مجردی در دیدار فعالان قرآنی کردستان با نماینده ولی فقیه در  این استان با بیان اینکه مردم کردستان همواره ثابت کرده‌اند به نظام اسلامی وفادار هستند اظهار کرد: امیدواریم این بار نیز کردستان از این آزمون سرافراز بیرون بیاید و در زمره استان‌های برتر در خلق حماسه سیاسی باشد.

وی با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی‌ها امسال، مشارکت حداکثری را در کل کشور شاهد خواهیم بود افزود: به نظر می‌رسد مشارکت در انتخابات این دوره بیش از 70 درصد خواهد بود.

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان با اشاره به ادعاهای دروغین مدعیان دموکراسی از جمله آمریکا خاطر نشان کرد: در آیات قرآن تعریف مشخصی از انتخاب و دموکراسی شده است.

مجردی خاطرنشان کرد: در این آیات که تأییدی بر معرفی اسلام به عنوان دینی برخوردار از دموکراسی است، سعادت دنیوی و اخروی بشر مورد توجه قرار دارد.

وی در پایان با یادآوری روز 24 خرداد ماه ابراز امیدواری کرد در این روز ملت ایران با حضور پای صندوق‌های رأی نقش و سهم خود در تحقق حماسه سیاسی را به بهترین شکل ایفا کند.

برگزاری جشنواره قرآنی در 7 رشته

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های مساجد کردستان نیز در این جلسه با گلایه از اینکه از اشخاص قرآنی در پست‌های حساس کمتر استفاده می‌شود اظهار کرد: افراد قرآنی خود نیز کمتر در صحنه‌های سیاسی حاضر می‌شوند که این رویه برخلاف آیات قرآن و سنت خداوند است.

کامل گلباغی با تأکید بر اینکه حضور پررنگ امسال در انتخابات شوراها نشان از عمل به آموزه‌های دینی در این زمینه است خاطر نشان کرد: باید بدانیم حرکت نکردن ما در این مسیر موجب جاماندن خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باید بیش از گذشته در تمام صحنه‌ها به ویژه انتخابات حضور داشته باشیم اظهار کرد: دوستان و دشمنان ما با دقت اخبار و نتایج انتخابات را رصد می‌کنند.

مسئول امور مساجد کردستان تصریح کرد: باید با حضور حماسی در 24 خرداد ماه نشان دهیم بی‌تفاوت نبوده و دور ننشسته‌ایم.

گلباغی عدم حضور حداکثری در عرصه انتخابات را موجب امیدواری دشمن برای غلبه بر ملت عنوان کرد و از تمام اقشار جامعه بویژه فعالان قرآنی خواست با مشارکت دشمن‌شکن خود زمینه خلق حماسه سیاسی مدنظر رهبر انقلاب را فراهم کنند.

وی در پایان از برگزاری جشنواره قرآنی امسال در هفت رشته و در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/79012/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول