اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پورسینا:

آرای اصفهان در انتخابات بر آرای کل کشور تاثیر دارد/ پیش‌بینی میکنم 50 درصد اصفهانی‌ها به قالیباف رای دهند

رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان با بیان اینکه آرای اصفهان در انتخابات بر آرای کل کشور تاثیر دارد، گفت: پیش‌بینی می کنیم 50 درصد اصفهانی‌ها به قالیباف رای دهند.

آرای اصفهان در انتخابات بر آرای کل کشور تاثیر دارد/ پیش‌بینی میکنم 50 درصد اصفهانی‌ها به قالیباف رای دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محسن پور‌سینا بعداز ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه خبرنگاران اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در این دوره از انتخابات پررنگ‌تر از گذشته بوده است و به همین دلیل نیز تبلیغات بصری خیابانی در کل کشور کاهش یافت.

وی افزود: فردا شاهد حضور محمد باقر قالیباف در اصفهان و چهارمحال و بختیاری خواهیم بود که وی در ساعت 9 و 30 دقیقه وارد اصفهان می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی محمد باقر قالیباف در استان اصفهان گفت: وی در این سفر با  آیت‌الله طباطبائی‌نژاد و آیت‌الله العظمی مظاهری دیدار می‌کند.

وی ادامه داشت: قالیباف پس از دیدار با علمای اصفهان برای تجدید بیعت با شهدای به گلستان شهدای اصفهان  می‌رود و پس از  نماز ظهر و عصر  در خیمه گلستان شهدای اصفهان را به مقصد چهار محال و بختیاری ترک می‌کند.

پو‌رسینا تاکید کرد: دیدار مردمی قالیباف با مردم اصفهان پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان یک استان مرجع در کشور است، گفت: با توجه به جمعیت پنج میلیونی شهر اصفهان آرای شهر اصفهان در انتخابات ریاست جمهوری اهمیت ویژه‌ای دارد و بر آراء کل کشور تأثیر می‌گذارد.

وی  ادامه دارد: پیش‌بینی ما این است 50 درصد مردم اصفهان به قالیباف رای بدهند.

رئیس ستاد مرکزی قالیباف در استان اصفهان  با بیان اینکه قرار بود قالیباف نهم خردادماه به اصفهان سفر کند، تاکید کرد: به دلیل تأثیرگذاری بیشتر و پراهمیت بودن آرای شهر اصفهان در  نتایج انتخابات حضور قالیباف در اصفهان به 20 خرداد موکول شد.

انتهای پیام/63008/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول