اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه تاکید کرد

رعایت و حفظ زیبایی شهر ارومیه توسط ستادهای انتخاباتی

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه با بیان اینکه نصب هرگونه داربست در معابر عمومی به غیر از داربست‌هایی که شهرداری در نقاط مختلف شهر تعبیه شده غیر مجاز است، گفت: ستادهای انتخاباتی نسبت به حفظ زیبایی شهر توجه داشته باشند.

رعایت و حفظ زیبایی شهر ارومیه توسط ستادهای انتخاباتی

فرخ عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: زیباسازی شهر یکی از موضوعات اصلی در تمام برهه‌های زمانی است و با توجه به تبلیغات کاغذی کاندیداهای شورای اسلامی شهر، شاهد تخریب چهره زیبای شهر ارومیه هستیم.

وی با بیان اینکه قبل از آغاز تبلیغات انتخاباتی نیز طی اطلاعیه‌هایی به کاندیداها و ستادهای تبلیغاتی کاندیداها، محل داربست‌های تبلیغاتی اعلام شده بود، تصریح کرد: استفاده از این داربست‌ها برای کاندیداها رایگان بود.

عبدی با بیان اینکه بر این اساس نصب هرگونه داربست در معابر عمومی به غیر از داربست‌هایی که شهرداری در نقاط مختلف شهر تعبیه کرده بود غیر مجاز است، افزود: امید می‌رود در چند روز باقی مانده ستادهای انتخاباتی نسبت به رعایت و حفظ زیبایی شهر توجه داشته باشند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه با بیان اینکه با استفاده کاندیداها از داربست‌های تعیین شده شاهد اتحاد رویه در تبلیغات نیز خواهیم بود، خاطرنشان کرد: این امر به منظور جلوگیری از تبلیغات غیرمعمول بود که عمدتا سبب ایجاد فضای نامطلوبی در سطح شهر می‌شود.

این مسئول در پایان اعلام کرد: در صورت مشاهده داربست تبلیغاتی کاندیداها در معابر عمومی سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه نسبت به جمع‌آوری این داربست‌ها اقدام می‌کند.

انتهای پیام/61001/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول