اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رشت:

امنیت انتخابات رشت تأمین می‌‌شود

فرمانده انتظامی رشت از تأمین انتخابات این شهرستان در 24 خرداد ماه امسال خبر داد.

امنیت انتخابات رشت تأمین می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رحیم شعبانی امروز در سومین جلسه شورای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری رشت، اظهار کرد: تأمین امنیت انتخابات به‌عهده نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به فرارسیدن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: بحث انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مهم و حساس بوده و برای ملت و کشور ایران امری سرنوشت‌ساز است.

این مسئول با بیان اینکه وظیفه داریم مردم را به حضوری پررنگ در برگزاری انتخابات تشویق کنیم، اذعان کرد: این نخستین تجربه‌ای است که دو انتخابات با هم برگزار می‌شوند.

وی تصریح کرد: از اداره‌ها و سازمان‌ها انتظار می‌رود همکاری و تعامل داشته باشند و از ایجاد تحریک و تنش پرهیز کنند تا بتوانیم امنیت انتخابات را فراهم کنیم.

شعبانی، با تصریح بر اینکه روسای اداره‌ها در تهیه و تجهیز امکانات مانند خودرو و... برای برگزاری انتخابات همکاری کنند، ادامه داد: نگهبان‌ها و سرایدارها در این روز در اداره‌ها به‌کار گرفته شوند.

وی اذعان کرد: در 24 خرداد ماه از پارک خودروهای بدون سرنشین در حاشیه خیابان‌ها پرهیز شود.

فرمانده انتظامی رشت، با بیان اینکه شبکه‌های ضد انقلاب و منافقان فعال شده‌اند، تصریح کرد: مردم و مسئولان باید هوشیاری کامل را برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر انقلاب داشته باشند.

وی درباره بحث سلامت دریا بیان کرد: یکی از مأموریت‌های اصلی نیروی انتظامی بحث سلامت دریا است.

شعبانی اضافه کرد: با تعطیلی زود هنگام مدارس تعداد زیادی از مسافران در سواحل دریا حضور می‌یابند و دریا که یک فرصت محسوب می‌شود برای شهرستان ما به آسیب تبدیل شده است.

وی یادآور شد: تمام سازمان‌ها می‌توانند با مأموران انتظامی همکاری کنند به ویژه در بحث حجاب و پوشش با نصب بنر می‌توان اقدام‌های مثبتی را انجام داد.

به گفته این مسئول، حضور موثر و تاثیرگذار بسیج و شهرداری‌ها و ... می‌تواند در راستای نیل به اهداف کمک حال مأموران انتظامی باشد.

وی متذکر شد: باید با اقدام‌های به‌موقع آسیب‌ها را تبدیل به فرصت کنیم تا مردم بتوانند از مواهب الهی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول