اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده اسبق مردم اسلام‌آباد:

«مدیریت» مشکل فعلی کشور/اصل مشارکت مردم در انتخابات است

نماینده اسبق مردم اسلام‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام اجرایی کشور مشکل مدیریت دارد.

«مدیریت» مشکل فعلی کشور/اصل مشارکت مردم در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عصر امروز در جمع حامیان قالیباف در مسجد حضرت زینب (س) با بیان اینکه به هشت نامزد انتخابات ریاست جمهوری کمال احترام می‌گذارم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به حق فرمودند که رای به هر نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای به نظام جمهوری اسلامی است.

این فعال سیاسی خطاب به حامیان قالیباف اضافه کرد: شما مدیون هستید اگر به خاطر بنده به شخص خاصی رای دهید اما سخن بنده را بشنوید و با سخنان دیگران مقایسه کنید و به برنامه‌ها عنایت داشته باشید سپس نامزد انتخاباتی خود را مشخص کنید.

فلاحت‌پیشه تصریح کرد: همه باید به آخرت خود و دنیای فرزندانشان توجه کنند و با این دیدگاه به نامزد اصلح دست یابند.

نماینده اسبق مردم اسلام‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به عنوان کسی که در حوزه‌های قانون بودجه، برنامه و ... در مجلس شورای اسلامی تلاش کرده‌ام اظهاراتی خواهم داشت.

وی با اشاره به اینکه اصل مشارکت مردم در انتخابات است، ادامه داد: قهر در انتخابات تنها قهر با خود است.

این فعال سیاسی اضافه کرد: معتقد هستم شخص پیروز انتخابات ریاست جمهوری باید یک فرد مدیر باشد، چون مشکل مملکت ما سیاست نیست بلکه مشکل مدیریت است.

فلاحت‌پیشه تصریح کرد: بنابراین مردم باید برای مدیریت کشور تلاش کنند و تصمیم جدی در این راستا اخذ کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: در هشت سال گذشته بالغ بر 700 میلیارد دلار پول نفت به حساب دولت واریز شده است.

وی ادامه داد: با وجود این میزان درآمد وضعیت معیشتی مردم در مقایسه با هشت سال گذشته بدتر شده است.

این فعال سیاسی اضافه کرد: با این میزان درآمد چند کشور آسیایی از جمله کره جنوبی، سنگاپور، تایوان و هنگ و کونگ از جهان عقب مانده به جهان توسعه یافته رسیدند.

فلاحت‌پیشه تصریح کرد: در آخرین سالی که در مجلس خدمتگزار مردم بودم یک میلیارد دلار معادل 3 هزار میلیارد تومان برای رفع مشکلات و مقابله با اثرات گرد و غبار توسط مجلس تصویب شد.

نماینده اسبق مردم اسلام‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دریغ از یک دلار تاکنون برای این موضوع مهم و اساسی هزینه نشده است.

وی ادامه داد: دولت و رئیس جمهور در قانون جمهوری اسلامی مسئول اجرای قانون است اما به عنوان مثال به این قانون مجلس بی‌‌توجهی شد.

این فعال سیاسی با اشاره به مناظره‌های اخیر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: در آخرین مناظره یک موضوع حاشیه‌ای تبدیل به یک موضوع مهم و اصلی شد.

فلاحت‌پیشه تصریح کرد: قالیباف در آخرین مناظره تلویزیونی مظلوم واقع شد که حق آن نبود که روی داد.

انتهای پیام/2246/ک40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول