اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بناب خبر داد

ایجاد 2 شعبه قضایی ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادگستری بناب

فرمانده انتظامی بناب از ایجاد دو شعبه قضایی ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادگستری شهرستان خبر داد و گفت: به جرایم انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

ایجاد 2 شعبه قضایی ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادگستری بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی سلطانی‌وش عصر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در بناب و در نشستی با عنوان نقش جراید در پیشگیری از جرایم، به نقش ممتاز رسانه در آگاهی‌دهی به مردم اشاره کرد و اظهار ‌داشت: رسانه‌ها و خبرنگاران نقش حساسی در جامعه برعهده دارند که متأسفانه به این قشر  کمتر بها داده شده و مسئولان باید با تشکیل جلسات هماهنگی جایگاه خبرنگاران را مورد لحاظ قرار دهند.

وی سپس با بیان اینکه نیروی انتظامی تمهیدات لازم و نیروی انسانی مورد نیاز را برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در شهرستان بناب فراهم کرده است، افزود: در برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا نیز پلیس حضوری فعال داشته و روند اجرای برنامه تبلیغات کاندیداها را زیر نظر دارد.

فرمانده انتظامی بناب از ایجاد دو شعبه قضایی ویژه رسیدگی به جرام انتخاباتی در دادگستری شهرستان خبر داد و گفت: به جرایم انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

وی از ضریب بالای امنیتی شهرستان بناب در استان آذربایجان‌شرقی خبر داد و خاطرنشان کرد: فضای امن و آرام این شهرستان زبانزد شهرهای استان است.

سلطانی‌وش تصریح کرد: هم‌اکنون تمام اراذل و اوباش منطقه تحت کنترل دقیق و مستمر پلیس بوده و با تعهداتی که آنها به پلیس داده‌اند، دیگر جرأت عرض اندام در سطح شهر را ندارند.

وی به نقش و جایگاه مهم رسانه‌ها در پیشبرد اهداف نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: باید جایگاه و منزلت خبرنگاران و اصحاب رسانه حفظ شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از خبرنگاران خواست به عنوان نمایندگان افکار عمومی در چارچوب قانون عملکرد مسئولان را مورد بازخواست و نقد قرار دهند.

به گفته وی در جریان اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده شهر ضمن جمع‌آوری فروشندگان خرده پای موادمخدر، مقدار 1.5 کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد.

در این نشست خبرنگاران رسانه‌های گروهی شهرستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل نیروی انتظامی در ارائه اخبار این نیرو، بر همکاری و تعامل تنگاتنگ پلیس با خبرنگاران تأکید کردند.

انتهای پیام/60002‌/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول