اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 خرداد ماه صورت می‌گیرد

برگزاری شب شعر ویژه رحلت امام خمینی(ره) در کتابخانه شیخ کلینی شهرری

در 20 خردادماه شب شعر ویژه رحلت امام خمینی(ره) در کتابخانه شیخ کلینی(ره) شهرری برگزار می‌شود.

برگزاری شب شعر ویژه رحلت امام خمینی(ره) در کتابخانه شیخ کلینی شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مجید طبرزدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌مناسبت سالگرد رحلت رهبر فقید انقلاب، امام خمینی (ره) شب شعری در کتابخانه شیخ کلینی فرهنگسرای ولاء برپا خواهد شد.

مسئول کتابخانه شیخ کلینی (ره) در همین ارتباط گفت: کتابخانه شیخ کلینی فرهنگسرای ولاء به‌منظور ترویج و آشنایی با زندگی سیاسی، اجتماعی امام راحل، اقدام به برگزاری شب شعر کرده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از رموز موفقیت امام راحل در تمام مراحل انقلاب صبر و استقامت بود، همان خصوصیاتی که پیامبر در دوران رسالت خود آن را متجلی ساخت و امام آن را در عصر حاضر به همه دنیا نشان داد.

طبرزدی ادامه داد: یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های امام پیش از آن که یک رهبر معنوی یا سیاسی باشد، شاعر بودن وی است؛ اکثر سیاست مداران دنیا به خاطر داشتن روحیه خشن از نعمت لطافت در کلام بی‌بهره‌اند.

مدیر کتابخانه شیخ کلینی(ره) با تاکید بر این‌که سیره امام راحل در جامعه باید بیشتر تبیین شود، گفت: امروز آزادگان جهان از امام خمینی(ره) الگو برداری می‌کنند و با گذشت 24 سال از رحلت امام (ره) باید در عمل نشان دهیم از آرمان‌های ایشان و مکتبی که پایه‌گذاری کردند، فاصله نگرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) به‌ راستی ملت ایران را از چنگال استکبار بیرون کشید و در حالی که همه اسیر فکری و جسمی بودند و منابع کشورمان به یغما می‌رفت، ما را نجات و به ایرانیان آزادی بخشید.

وی با اشاره به سایر خصوصیات اخلاقی امام راحل گفت: امام راحل دارای اخلاق حسنه بود، با اطرافیان مشورت می‌کرد و همان‌طور که نسبت به استکبار و ظالمان شدت عمل داشت و با صلابت مقابل آنان می‌ایستاد با جامعه اسلامی رئوف بود.

مسئول کتابخانه شیخ کلینی(ره) در پایان تصریح کرد: نخستین شب شعر «شعر آفتاب» به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در کتابخانه شیخ کلینی(ره) با حضور مسئولان، هنرمندان و اقشار مختلف مردم در 20 خردادماه از ساعت 16 تا 18 برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در این شب شعر می‌توانند به کتابخانه شیخ کلینی(ره) واقع در شهرری، خیابان فدائیان اسلام، خیابان 45 متری، نرسیده به اداره گذرنامه مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول