اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور کاروان فرهنگی هنری رضوی

آیین نمایش، شعر و نوای رضوی در کهنوج برگزار شد

با حضور کاروان فرهنگی هنری رضوی در شهرستان کهنوج، نمایش، شعر و نوای رضوی برگزار و هشت دل‌نوشته برتر رضوی معرفی شدند.

آیین نمایش، شعر و نوای رضوی در کهنوج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، مراسم کاروان فرهنگی هنری رضوی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور امام جمعه کهنوج، معاونت فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی جنوب استان، فرماندار و جمعی از مردم کهنوج برگزار شد.

با حضور کاروان فرهنگی هنری رضوی در شهرستان کهنوج، نمایش، شعر و نوای رضوی برگزار شد و در پایان به هشت دل‌نوشته برتر رضوی معرفی شد.

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش امام جمعه کهنوج در این آیین گفت: ما شیعیان ارادت و اعتقاداتی به اهل بیت داریم و آنها بهترین الگوهایی هستند که خداوند به بشریت داده است.

وی افزود: حضرت عیسی (ع) به اذن خدا مرده را زنده و نابینا را بینا می‌کرد و اعتقاد ما بر این است که هر وقت به اهل بیت سلام می‌کنیم، آنها می‌شنوند و پاسخ می‌دهند.

افشارمنش با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب کبری (س) بیان داشت: زینب کبری (س) شجاعت را از پدر خویش حضرت علی (ع) و صبر و بردباری را از مادرش حضرت زهرا (س) به ارث برده بود.

وی افزود: مدیریت بحران یکی از شاخصه‌های دیگر این بزرگ زن دنیای اسلام بود که در شرایط حادثه کربلا از جمله مریضی امام سجاد، شهدا و مجروحان کربلا با سخنرانی در مجلس یزید سبب شد، پیام امام حسین (ع) و کربلا به همه جهانیان بازگو و به گوش همه رسانده شود.

انتهای پیام/80010/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول