اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ششم خرداد انجام می‌شود

برگزاری جشنواره سراسری "شعر پلاک عاشقی" در پارس جنوبی

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه پارس از برگزاری جشنواره سراسری "شعر پلاک عاشقی" در پارس جنوبی خبر داد.

برگزاری جشنواره سراسری "شعر پلاک عاشقی" در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حسین قربانی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان منطقه ویژه اظهار داشت: ترویج فرهنگ ارزش‌ها و معنویات در جامعه امری لازم و ضروری است و در این مسیر باید نهایت توان خود را به کار گیریم.

وی از برگزاری جشنواره سراسری "شعر پلاک عاشقی" در پارس جنوبی خبر داد و افزود: چهارمین گردهمایی ایثارگران منطقه ویژه پارس با هدف تجلیل از ایثارگران منطقه ویژه پارس و اختتامیه جشنواره شعر پلاک عاشقی با حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شاعران انقلابی حوزه دفاع مقدس در عسلویه برگزار می‌شود.

قربانی تصریح کرد: این مراسم همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و با هدف ارج گذاشتن به تلاش‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس روز دوشنبه 6 خردادماه در مرکز همایش‌های خلیج فارس برگزار خواهد شد.

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه پارس افزود: در این مراسم که با حضور سخنرانان مطرح کشوری و استانی برگزار خواهد شد از رزمندگان شاغل در منطقه ویژه پارس با اهداء لوح و هدایایی تجلیل خواهد شد.

قربانی اضافه کرد: اجرای نماهنگ انقلاب، پخش کلیپ آزادسازی خرمشهر، شعر خوانی شاعران مطرح کشوری و استانی در حوزه دفاع مقدس، تجلیل از شاعران برتر شرکت کننده در جشنواره شعر پلاک عاشقی، اجرای تواشیح و ... از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در این گردهمایی است.

دبیر جشنواره شعر پلاک عاشقی خاطر نشان ساخت: از ویژه برنامه‌های این گردهمایی قرائت بیانیه و آراء پایانی هیئت داوران جشنواره شعر پلاک عاشقی(دفاع مقدس) و تجلیل و تقدیر از شاعران برتر این جشنواره است.

قربانی افزود: فراخوان سومین جشنواره شعر پلاک عاشقی در حوزه دفاع مقدس با هدف گسترش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سال گذشته منتشر شد که در این دوره نیز مانند دو دوره قبلی شاعران متعددی از استان و شرکت‌های نفتی مستقر در استان بوشهر شرکت کردند که این استقبال قابل توجه بود.

انتهای پیام/2451/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول