اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت میلاد امام علی(ع) صورت می‌گیرد

برگزاری سومین جشنواره شعر «رد پای ماه» در شوشتر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از برگزاری سومین جشنواره شعر «رد پای ماه» به مناسبت حلول ماه مبارک رجب و میلاد امام علی(ع) در شهرستان خبر داد.

برگزاری سومین جشنواره شعر «رد پای ماه» در شوشتر

علی بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری تنظیم شده در دو بخش کوتاه مدت و طولانی مدت برگزار می‌شوند.

وی در اعلام برنامه‌های فرهنگ و ارشاد در این ماه افزود: از جمله برنامه‌ها‌ی کوتاه مدت که در دست اجرا هستند می‌توان به برگزاری نمایشگاه کتاب، دیدار با شخصیت‌های دینی و فرهنگی شهرستان، برگزاری جشن‌های فرهنگی و هنری اشاره کرد و در بخش برنامه‌های طولانی مدت از آغاز فراخوان     جشنواره‌های مختلف نام برد.

*برپایی نمایشگاه کتاب

بهرامی در تشریح جزئیات برنامه‌های کوتاه مدت ایام ماه رجب اعلام کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب در بقعه سید محمد بازار شوشتر که از چند روز گذشته آغاز به کار کرده و تا پایان این هفته ادامه دارد.

وی در بیان استقبال عمومی از این نمایشگاه تاکید کرد: با توجه به موقعیت مناسبی که محل برگزاری این نمایشگاه داشته و در پرتردد‌ترین منطقه شهر شوشتر واقع شده مورد استقبال قابل توجهی قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر خاطرنشان کرد: می‌توان میزان استقبال شهروندان را از این نمایشگاه را چیزی حدود 20 هزار نفر تخمین زد.

بهرامی در ادامه گفت: از دیگر برنامه‌های این ایام برنامه دیدار با امام جمعه و علمای شهرستان شوشتر است که در هفته منتهی به میلاد امام علی(ع) برگزار می‌شود.

*فراخوان تعزیه حضرت علی‌(ع)

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در تشریح برنامه‌های درازمدت این اداره اعلام کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اعلام فراخوان سومین جشنواره شعر تحت عنوان «رد پای ماه» و فراخوان تعزیه حضرت علی‌(ع) اشاره کرد. 

بهرامی در ادامه افزود‌: فراخوان جشنواره شعر «رد پای مهر» در 11 استان غرب کشور توزیع شده که در عید غدیر اجرا می‌شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد‌: برنامه فراخوان تعزیه حضرت امام علی(ع) نیز پس از توزیع در ایام شهادت این امام همام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72006/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول