اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون پرورشی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

عصر شعر با عنوان «در سوگ خورشید جماران» در شهرکرد برگزار می‎شود

معاون پرورشی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم عصر شعر با عنوان «در سوگ خورشید جماران» به مناسبت گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل در شهرکرد برگزار می‎شود.

عصر شعر با عنوان «در سوگ خورشید جماران» در شهرکرد برگزار می‎شود

افشین امیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد:  14 و 15 خرداد روزهای بزرگ و تاریخی در تقویم سیاسی انقلاب اسلامی ایران است و همه ملت مرهون و مدیون حضرت امام خمینی (ره) هستیم.

وی حضرت امام (ره) را مبدا پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: امروز اندیشه‌های ناب آن حضرت فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی در جهان طنین انداز شده است.

امیریان با تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه و مردمی آیین‌های سالگرد ارتحال امام (ره)، افزود: مراسم عصر شعر با عنوان «در سوگ خورشید جماران»، در کانون‌های فرهنگی و تربیتی به مناسبت گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از برپایی ایستگاه نقاشی در کانون‌های فرهنگی و تربیتی خبر داد و گفت: مسابقه هنری از هفته نخست خردادماه با موضوع امام خمینی یک حقیقت زنده در کانون‌های استان برگزار خواهد شد و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: در تمامی مدارس استان نیز مسابقه کتابخوانی از آثار حضرت امام به ویژه وصیت نامه سیاسی-الهی امام راحل و مجموعه ارزشمند صحیفه نور برگزار خواهد شد.

امیریان برگزاری نشست‌های حلقه‌های صالحین بسیج فرهنگیان را از دیگر برنامه‌های مراسم سالگرد ارتحال امام برشمرد و گفت: تبیین اندیشه سیاسی حضرت امام و بررسی ابعاد نهضت امام و تبیین ابعاد مختلف اقدام تاریخی امام از جمله مباحث این نشست است.

این مسئول از تجهیز کتابخانه مدارس به آثار و کتاب‌های پیرامون شخصیت‌های سیاسی و الهی امام خبر داد و گفت: تهیه اقلام تبلیغاتی، برنامه‌ریزی برای دیدار فرهنگیان و دانش آموزان با خانواده شهدا، برگزاری مراسم ختم صلوات و تجدید میثاق با شهدا از دیگر این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول