اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز:

18 هزار نفر کار برگزاری انتخابات در اهواز را بر عهده دارند

فرماندار اهواز گفت: حدود 18 هزار نفر کار برگزاری انتخابات را در 544 شعبه شهری و روستایی در حوزه انتخابیه شهرستان اهواز برعهده دارند.

18 هزار نفر کار برگزاری انتخابات در اهواز را بر عهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز عبدالعزیز فدعمی با ذکر این مطلب افزود: این تعداد شامل عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیت و پشتیبانی است.

وی ادامه داد: امور اجرایی شعب شهرستان اهواز در قالب 34 منطقه انتخاباتی سازماندهی شده و در هر منطقه موارد پشتیبانی و فناوری اطلاعات با تلاش مسئول و معاونین منطقه انجام می‌شود.

فرماندار اهواز عنوان کرد: صیانت از آراء مردم و حفظ امانتداری از مهمترین وظایف برگزارکنندگان انتخابات است که با تلاش همه مجریان انتخابات به آن جامه عمل می‌پوشانیم.

وی افزود: با توجه به گستردگی شهرستان اهواز و حضور پرشور مردم در انتخابات همه دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد انتخابات شهرستان اهواز تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا این وظیفه مطلوب را به نحو شایسته اجرا نموده و زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم آورند.

انتهای پیام/72008/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول