اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-195

کریم‌نژاد: فعالان قرآنی برای انتخابات بصیرت‌افزایی کنند

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مازندران با اشاره به لزوم حضور گسترده در انتخابات، گفت: فعالان دینی و قرآنی برای انتخابات، بصیرت‌افزایی کنند.

کریم‌نژاد: فعالان قرآنی برای انتخابات بصیرت‌افزایی کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، بهروز کریم نژاد صبح امروز در جلسه ماهانه مدیران و مربیان قرآنی مؤسسه سجادیه سرخکلا با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد ماه، گفت: حضور مردم در انتخابات موجب تقویت نظام و اجرایی شدن حماسه سیاسی را فراهم می‌کند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مازندران خواستار بصیرت افزایی فعالان دینی و قرآنی برای حضور گسترده مردم در انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری شد و افزود: تقوا، تعهد، تخصص و باورمندی به اهداف و رسالت‌های نظام باید در اولویت شاخص‌های ما برای انتخاب آینده باشد.

وی به لزوم دارا بودن کاندیداهای برتر به شاخص‌های مورد نظر مقام معظم رهبری تاکید کرد و یادآوری کرد: اجرای خواسته‌های مردم و تلاش برای تضمین آینده نظام در راستای توسعه و تعالی مردم باید در نگاه کاندیدای ریاست جمهوری وجود داشته باشد.

کریم‌نژاد به حضور فعال فعالان قرآنی مازندران برای ایجاد حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد تاکید و تصریح کرد: 2 هزار و 600 مربی قرآنی و 430 مدیر مراکز قرآنی با عمل به وظیفه بصیرت افزایی خود، در انتخابات حضور گسترده خواهند داشت.

انتهای پیام/86015/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول