اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

امتیاز ویژه جلیلی گفتمان استقامت در برابر دشمنان است

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: گفتمان استقامت و پایداری در برابر دشمنان امتیاز ویژه سعید جلیلی است که این امتیاز در دیگر کاندیداهای ریاست‌ جمهوری کمرنگ‌تر است.

امتیاز ویژه جلیلی گفتمان استقامت در برابر دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی با حضور در ستاد انتخاباتی سعید جلیلی کاندیدای ریاست‌ جمهوری در شهرستان آبیک اظهار داشت: هم‌سویی با ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین ویژگی سعید جلیلی است.

وی افزود: اگر چه همه کاندیداهای ریاست‌جمهوری انسان‌های خوب، عزیز و معتبری هستند، ولی سعید جلیلی دو سه امتیاز بیشتر از دیگران دارد.

این مسئول ادامه داد: طی تحقیقات و بررسی‌هایی که انجام داده‌ام، تشخیص و حجت شرعی سعید جلیلی است که فردای قیامت باید در برابر این تشخیص پاسخگو باشم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: حقیقتا منافعی ندارم و جلیلی هم اهل منافع نیست، بنابراین اگر کسی دنبال منافع دنیوی است باید به دنبال کاندیداهای دیگر ریاست‌جمهوری برود.

جلیلی حاشیه‌سازی دولت فعلی را نخواهد داشت

حسینی با بیان اینکه دولت جلیلی حاشیه‌سازی دولت فعلی را نخواهد داشت، افزود: احمدی‌نژاد واقعا خدمات ارزنده و بزرگی به نظام کرده و عدالت را تا گوشه گوشه کشور و مناطق محروم برده است.

وی ادامه داد: خدماتی که احمد‌ی‌نژاد به مردم ارائه کرد، هیچ دولتی انجام نداده، ولی در دو سال اخیر به دلیل درگیری و اختلاف با قوه قضائیه و مجلس مورد انتقاد شدید قرار گرفت و با حاشیه‌سازی خدمات خود را زیر سئوال برد.

وی اضافه کرد: دولت سعید جلیلی نقاط قوت دولت فعلی را دارد و نقاط ضعف این دولت را ندارد و از حاشیه به دور خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: امتیازات را در کار اجرایی نمی‌دانم، چرا که جلیلی ولایت‌مدار و ساده‌زیست است و تجملاتی نیست و از جمیع جهات ایشان را قبول دارم و از ایشان حمایت می‌کنم.

حسینی خاطر نشان کرد: به هیچ یک از کاندیداهای ریاست‌جمهوری سوءظن نداریم، بنابراین کسی نباید کاندیداهای دیگر ریاست‌جمهوری را تخریب کند.

انتهای پیام/77006/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول