اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور لنکرانی

جلیلی فردا با شیرازی‌ها دیدار می‌کند

فردا سعید جلیلی در کنار کامران باقری‌لنکرانی با مردم شیراز دیدار می‌کند.

جلیلی فردا با شیرازی‌ها دیدار می‌کند

مسئول روابط عمومی ستاد مردمی سعید جلیلی در استان فارس امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز، اظهار داشت: فردا یکشنبه پنج بعد از ظهر سعید جلیلی به شیراز می‌آید و در ورزشگاه شهید دستغیب در جمع مردم فارس سخنرانی می‌کند.

سعید ساسانیان ادامه داد: ستاد‌های مردمی این کاندیدا در شهرستان‌ها و روستا‌ها‌ی استان فارس برای حضور در این گردهمایی اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی گفت: در همایش دیدار مردمی سعید جلیلی در ورزشگاه شهید دستغیب، از سراسر استان فارس و از اقشار مختلف اعم از جانبازان، رزمندگان، ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، عشایر و روستائیان، دانشجویان و استادان دانشگاه، کارگران، دانش‌آموزان، فرهنگیان، ورزشکاران و... حضور می‌یابند.

این مسئول افزود: این کاندیدای ریاست جمهوری پس از سفری که به یاسوج دارد به شیراز می‌آید و نخست به زیارت گلزار شهدا و حرم مطهر حضرت احمد‌بن  موسی شاه‌چراغ (ع) رفته و پس از آن دیداری با نماینده ولی فقیه در این استان دارد و در ساعت پنج بعد از ظهر در ورزشگاه شهید دستغیب این شهر به همراه کامران باقری لنکرانی در جمع مردم استان فارس قرار می‌گیرد.

مسئول روابط عمومی ستاد مردمی سعید جلیلی در استان فارس متذکر شد: لنکرانی در سفرهایی با کاندیدای مورد حمایت جبهه پایداری حضور داشته و به دنبال نامه‌ای که بیان کرده بود به نفع جلیلی از صحنه رقابت‌ها کنار رفته، در نامه‌ای دیگر نیز حمایت خود را از این کاندیدا اعلام کرده است.

مسئول روابط عمومی ستاد مردمی سعید جلیلی در استان فارس اذعان داشت: در این دیدار مردمی، اعضای جبهه پایداری استان فارس حضور دارند.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول