اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد جلیلی در قزوین خبر داد

برگزاری دو همایش انتخاباتی هواداران جلیلی در قزوین

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در قزوین از برگزاری همایش انتخاباتی خواهران و همچنین گردهمایی طلاب و فضلای قزوین در این شهر خبر داد.

برگزاری دو همایش انتخاباتی هواداران جلیلی در قزوین

حجت‌الاسلام سید مطهر علیزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص برنامه‌های ستاد انتخاباتی سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی در قزوین اظهار داشت: در ابتدای هفته جاری دو برنامه را در روزهای شنبه و یک‌شنبه در دستور کار ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در قزوین خواهیم داشت.

وی در تشریح نخستین برنامه که روز شنبه برگزار می‌شود، عنوان کرد: همایش انتخاباتی خواهران با حضور دکتر جوادی نخستین برنامه انتخاباتی در هفته جاری است که از ساعت 18:00 در حسینیه طیبا محله راه‌آهن قزوین با حضور خواهران این شهر برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان در خصوص دومین برنامه انتخاباتی این ستاد در هفته جاری متذکر شد: گردهمایی طلاب و فضلای قزوین نیز روز یک‌شنبه با حضور اساتیدی از شهر قم در مسجد پنجعلی شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: گردهمایی روز یکشنبه نیز همانند همایش روز شنبه از ساعت 18:00 برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود هفته گذشته قزوین میزبانی سعید جلیلی را بر عهده داشت که سایت‌های مختلف خبری از آن با عنوان سونامی در قزوین تعبیر کرده بودند.

انتهای پیام/2667/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول