اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به رغم دعوت آحاد مردم به حضور در مسجد قدس

جلیلی با چند ساعت تاخیر به اردبیل سفر می‌کند

به رغم وعده مسئولان ستاد جلیلی در دعوت عموم مردم به مسجد قدس برای سخنرانی دکتر جلیلی، این کاندیدای ریاست جمهوری با تاخیر چند ساعته به اردبیل سفر می‌کند.

جلیلی با چند ساعت تاخیر به اردبیل سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سفر دکتر جلیلی به اردبیل که قرار بود ساعت 10 صبح امروز صورت گیرد تاکنون انجام نشده و بر اساس اعلام فرودگاه اردبیل پرواز با تاخیری چند ساعته انجام شده و حوالی 13 و 30 دقیقه جلیلی وارد فرودگاه اردبیل می‌شود.

این تاخیر برخلاف تاخیر‌های گذشته تقصیر دست‌اندرکاران فرودگاه اردبیل نمی‌باشد چرا که فرودگاه اردبیل مهیای انجام این پرواز است اما به دلیل اشکال فنی هواپیمای ورودی از تهران پرواز با سه و نیم ساعت تاخیر انجام می‌شود در حالی که تعدادی از خبرنگاران و عکاسان که به استقبال جلیلی به فرودگاه اردبیل رفته‌اند ساعت‌ها معطل ورود جلیلی در فرودگاه اردبیل هستند.

بر اساس اعلام فرودگاه اردبیل این پرواز ساعت 12 و 30 دقیقه از فرودگاه مهر‌آباد به سمت اردبیل انجام می‌شود و حوالی 13 و 15 دقیقه در صورت عدم بروز مشکل خاص هواپیمای جلیلی در اردبیل به زمین می‌نشیند تا این سفر بالاخره بعد از تاخیر چند ساعته انجام شود.

اما عده زیادی از طرفداران جلیلی نیز ساعت‌هاست که در مسجد قدس منتظر حضور کاندیدای محبوب خود هستند و با سر دادن شعار‌های انقلابی، نوشتن پلاکاردهای متعدد در حمایت از جلیلی در اطراف مسجد قدس اردبیل جمع شده و منتظر ورود این کاندیدای ریاست جمهوری هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هر چند برنامه پیش‌بینی شده برای دکتر جلیلی بعد از حضور در فرودگاه، حضور در مزار شهدا، دیدار با یک جانباز در منزلش و همچنین سخنرانی در مسجد قدس و سپس حضور در دفتر امام جمعه اردبیل تدارک دیده شده بود اما با تاخیر به وجود آمده معلوم نیست چه جابجایی در این برنامه‌ صورت می‌گیرد چرا که قرار است جلیلی بعد از حضور در اردبیل زمینی به تبریز سفر کند.

انتهای پیام/62005/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول