اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ستاد مرکزی جلیلی:

جلیلی و حداد کاندیداهای مظلوم هستند

نماینده ستاد مرکزی سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مظلوم‌ترین اشخاص در مناظره‌های نظام جمهوری اسلامی، امام، خط امام، اندیشه‌های امام، دستاوردهای نظام و دو کاندیدای مظلوم حداد عادل و جلیلی هستند.

جلیلی و حداد کاندیداهای مظلوم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام جواد نصرالله‌پور ظهر امروز در مسجد امام رضا(ع) شهر خورموج به مناظره‌های اخیر نامزدهای یازدهمین دوره ریاست جمهور اشاره کرد و افزود: آقایان می‌خواهند رای را به هر قیمتی جمع‌آوری نمایند، حتی به بهای اینکه دستاوردهای 34 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند.

وی با انتقاد از صدا و سیما گفت: تلویزیون جمهوری اسلامی با بودجه بیت‌المال زمان حضرت آقا در اختیار آقایان قرار داده شده تا بیایند از فتنه حمایت کنند.

نصرالله‌پور افزود: در سال 88 جریان اصولگرا و اصلاح طلب از مرحله اختلاف سلیقه به اختلاف عقیده رسید، عده‌ای در آن سال در پوشش لباس اصلاح‌طلبی به ولایت توهین کردند و امروز می‌آیند در تلویزیون از خاتمی، کروبی و موسوی حمایت می‌کنند.

وی گفت: برای صدا و سیما متاسفم که به این راحتی در اختیار فتنه‌گران قرار داده‌ شد و از مجموع هشت کاندیدا، تنها دو نفر از نظام حمایت می‌کنند و مابقی یا نظام را می‌کوبند یا ساکت نشسته‌اند و تماشا می‌کنند.

این فعال سیاسی حامی جریان اصولگرایی با بیان اینکه ما نظام را بیش از جلیلی‌ها دوست داریم، افزود: جلیلی را بکوبند، اما دستاوردهای هسته‌ای را زیر سوال نبرند، ما حاضریم هزاران جلیلی را فدای این نظام کنیم.

انتهای پیام/66001/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول