اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد حامیان جلیلی در قم:

دیدگاه‌های جلیلی برخاسته از گفتمان عدالت و پیشرفت است

دبیر ستاد انتخاباتی جلیلی در قم گفت: دیدگاه‌های دکتر جلیلی مستند و دقیق بوده و سخنان وی برخاسته از گفتمان عدالت و پیشرفت است.

دیدگاه‌های جلیلی برخاسته از گفتمان عدالت و پیشرفت است

محمدرضا زینل‌بیک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به مناظره سوم کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: شب گذشته و در مناظره سوم تقریبا مشخص شد که کدام یک از دیدگاه‌ها به دیدگاه‌های رهبری نزدیک‌تر است.

وی با اشاره به سخنان جلیلی در جریان مناظره شب گذشته گفت: دیدگاه‌های جلیلی به ویژه در حوزه انرژی هسته‌ای دقیق‌تر و مستندتر و برخاسته از روح گفتمان عدالت و پیشرفت بود.

دبیر ستاد انتخاباتی جلیلی در قم با بیان اینکه جلیلی درگیرترین فرد در حوزه انرژی هسته‌ای طی پنج سال اخیر است، ابراز داشت: ایشان تسلط بیشتری به این موضوع داشته و با اطلاع دقیق‌تر و زاویه کمتر نسبت به سیاست‌های نظام در این راستا صحبت کرد.

وی در مورد آراء جلیلی در قم عنوان کرد: ارزیابی از میزان آراء مردم در قم نداریم اما بعد از مناظره شب گذشته بسیاری نظرشان نسبت به کاندیداها تغییر کرد و کسانی که تردید داشتند به سمت جلیلی گرایش نشان دادند.

زینل‌بیک ابراز کرد: امیدوارم مردم با دقیق شدن در مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها اصلح را انتخاب کرده و با حضور پرشور در انتخابات، حماسه سیاسی را که مقدمه حماسه اقتصادی است، رقم بزنند.

انتهای پیام/78001/ط10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول