اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دزفول:

رای هر ایرانی، رای به نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه موقت شهرستان دزفول گفت: رای هر ایرانی، رای به نظام جمهوری اسلامی بوده و باعث استحکام و پایداری نظام می‌شود.

رای هر ایرانی، رای به نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان دزفول اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و اعلام امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، مردم شهرستان دزفول باید در انتخابات حضور فعال و آگاهانه داشته و با تمام قدرت به پای صندوق‌های رای آمده و مشارکت همه جانبه خود را در مسایل کشور به ویژه مسائل سیاسی به همه جهانیان نشان دهند.

وی افزود: مردم باید در زمینه انتخابات ریاست جمهوری کنکاش‌های زیادی را در مورد کاندیدهای مورد نظر انجام داده و اصلح را با نظر خود انتخاب نموده و مشارکت خود در عرصه سیاسی کشور را به اثبات رسانند.

همچنین خسروپناه با اشاره به تقارن انتخابات شوراها با انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: کاندیدهای شوراها باید به فکر مصالح شهر و رفاه حال مردم شهر بوده و شورا را میدان تجارت برای آخرت خود قرار دهند.

امام جمعه موقت دزفول تاکید کرد: شناخت در عرصه انتخابات بسیار اهمیت دارد و به این دلیل باید در تلاش باشیم تا مردم به شناختی صحیح رسیده و فرد اصلاح را انتخاب کنند.

خسروپناه خاطرنشان کرد: در انتخابات شورای اسلامی شهر نیز باید دقت زیادی کرد تا افراد اصلح و توانمند در مسائل شهری و عمرانی را انتخاب کرد تا بتوان شاهد عمران و آبادانی بیشتر شهر خود باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم به برنامه‌ها رای بدهند، گفت: باید برنامه‌های کارشناسی و زیرساختی را به مردم عرضه کرد تا بتوان انتظار انتخابی صحیح داشته باشیم.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول