اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 283

حسینی: مردم برای حضور گسترده در انتخابات بسیج شوند

رئیس ستاد تبلیغات علی‎اکبر ولایتی در گلستان گفت: عمل به تکلیف در حماسه سیاسی نوعی پیروزی است، بنابراین باید اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده در انتخابات بسیج شوند.

حسینی: مردم برای حضور گسترده در انتخابات بسیج شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدرسول حسینی ظهر امروز در حاشیه مراسم حمایت از علی‎اکبر ولایتی در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: تعیین سرنوشت کشور به دست مردم رقم می‎خورد، بنابراین هر کس در انتخابات شرکت کند در واقع به حق و حقوق خود احترام گذاشته است.

وی با تأکید بر اینکه خلق «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی»، مطالبه مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: حضور پرشور و بانشاط مردم لبیک به خواسته رهبرمعظم انقلاب و برچیده شدن توطئه‎هاست.

 فقط ولایتی می‎تواند دغدغه‎های مردم را علاج واقعه باشد

جامعه اسلامی مهندسین استان گلستان نیز با صدور بیانیه‎ای در حمایت از علی‎اکبر ولایتی اعلام کرد: قطعاً تنها چهره‎ای که می‌تواند برای همه دغدغه‎های درست و بحق مردم علاج واقعه باشد، پرچمدار دولت متمم علی‎اکبر ولایتی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در بخشی از این بیانیه خطاب به مردم شریف و حماسه‎ساز استان گلستان آمده است: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که تبلور برجسته‎ای از حماسه سیاسی است در حالی به روزهای حساس خود نزدیکتر می‎شود که ملت غیور با رصد کردن مواضع، برنامه‎ها و اعلام دیدگاه‎های همه کاندیداها در عرصه‎های مختلف به دنبال اصلح خود هستند.

این بیانیه می‎افزاید: در شرایطی که ایران اسلامی با آن مواجه است، حضور بالنده و حداکثری همه ملت سلحشور و حماسه‎آفرین سبب خواهد شد، منتخب ملت با پشتوانه‎ای عظیم سکان اجرایی کشور را به دست گرفته و با استفاده از همه ظرفیت‎های کلان میهن اسلامی در مقابل باج‎خواهی‎ها و فشارهای بیگانگان و نظام سلطه، با استحضار آرای ملت شهیدپرور و ولایتمدار از موضع عزت و با ادبیاتی فاخر در شأن ملت بزرگ ایران با افتخار بایستد و ضمن تعامل سازنده و موثر با جهان، پرچمدار استقلال و پیشرفت ایران اسلامی باشد. 

ولایتی فردی کارآزموده و امتحان پس داده در عرصه‎های انقلاب است

این بیانیه یادآور می‎شود: مردم عزیز ایران در شرایطی با دشواری‎های اقتصادی و معیشتی دست به گریبانند که اثرات تورم اقتصادی و تحریم‎های جهانی روز به روز زندگی آنان را در تنگنا و فشار قرار می‎دهد.

بیانیه مذکور با تأکید بر اینکه ایجاد انسجام، همدلی و تفاهم درونی همه سلایق وفادار به انقلاب و بکارگیری و احیاء دیپلماسی منطقه‎ای و جهانی ضرورتی انکارناپذیر است، می‎افزاید: قطعا تنها چهره‎ای که می‎تواند برای همه دغدغه‎های درست و بحق مردم علاج واقعه باشد پرچمدار دولت متمم آقای دکتر علی‎اکبر ولایتی خواهد بود.

این بیانیه خاطرنشان می‎کند: جامعه اسلامی مهندسین با بررسی‎های به عمل آورده از توان، برنامه‎ها و مواضع و نظرات راهبردی و قدرت اجرایی کاندیداهای محترم آقای دکتر ولایتی را که فردی کارآزموده و امتحان پس داده در همه عرصه‎های مختلف انقلاب و امین رهبری معظم و فردی که امام خمینی (ره) در وصف ایشان فرمودند «من جنابعالی را فردی متدین و دلسوز انقلاب می‎دانم» را گزینه برتر و اصلح دانسته و حمایت خود را از ایشان اعلام می‎دارد.  

انتهای پیام/83001/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول