اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان:

باید با فرهنگ‌سازی خانواده‌ها را به سمت ورزش ترغیب کنیم

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: باید با فرهنگ‌سازی خانواده‌ها را به سمت ورزش ترغیب و تشویق کنیم.

باید با فرهنگ‌سازی خانواده‌ها را به سمت ورزش ترغیب کنیم

عباس علائی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: توسعه و تعمیم ورزش همگانی و قهرمانی باید در سایه‌سار ترویج منش و اخلاق پهلوانی و استعدادیابی از اولویت‌های کاری هیئت‌های‌ ورزشی باشد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانیم خروجی مناسب‌تری را کسب کنیم تا استان زنجان در کسب عناوین برتر کشوری و فراملی سهم بیشتری را داشته باشد.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه ورزش به عنوان یکی از ضروریات سلامتی و نشاط جامعه تلقی می‌شود، خاطرنشان کرد: باید با فرهنگ‌سازی در حوزه ورزش و توجه بیشتر به این ورزش خانواده‌ها را بیش از گذشته به سمت ورزش سوق دهیم تا از این طریق بتوانیم جامعه‌ای سالم و پویا را محقق سازیم.

وی گفت: در کنار توجه به ورزش همگانی و قهرمانی باید به امر توسعه منش و اخلاق پهلوانی در میان ورزشکاران به خصوص قهرمانان که الگوهای جامعه هستند، توسعه بیشتری کنیم.

علائی‌مقدم با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات ریاست جمهوری افزود: بدون شک جامعه ورزش و جوانان در این حماسه سیاسی حضور چشم‌گیری خواهند داشت.

وی متذکر شد: ورزشکاران و قهرمانان به عنوان الگوی مردم در این حماسه مشارکت خواهند کرد تا حماسه و افتخار دیگری برای کشور و استان رقم بخورد.

انتهای پیام/2308/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول