اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

ورزش کهگیلویه و بویراحمد با فقر مالی دست و پنجه نرم می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزش کهگیلویه و بویراحمد با فقر مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

ورزش کهگیلویه و بویراحمد با فقر مالی دست و پنجه نرم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت تکواندوی استان کهگیلویه و بویراحمد به علت تک کاندیدا بودن انتخابات مجمع اشاره کرد و گفت: اینکه کسی رقیب آقای پرهیزکار نیست حاکی از مقبولیت وی نبوده چراکه آگهی جهت ثبت‌نام در روزنامه‌ها درج شد اما کسی تمایل برای ثبت‌نام و کاندیدا شدن برای ریاست هیئت را نداشت.

وی تأکید کرد: رئیس جدید هیئت تکواندوی استان باید در راستای اجرایی کردن برنامه‌های خود همت مضاعفی داشته باشد و در جهت رشد و توسعه این ورزش تلاش کند تا بتوان تکواندوی استان را توسعه بیش از پیش داد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه برنامه‌های حامد پرهیزکار رئیس هیئت تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد را مناسب خواند و گفت: تلاش برای علمی کردن رشته‌های ورزشی خصوصاً تکواندو و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ارتقای سطح مربیان تکواندو می‌تواند در توسعه و پیشرفت تکواندوی استان مؤثر باشد.

این مسئول کمبود منابع مالی را از مشکلات اساسی ورزش استان برشمرد و خاطرنشان کرد: رؤسای هیئت‌های ورزشی تنها به میزان اعتبارات دولتی در بحث ورزشی اکتفا نکنند و اسپانسر مالی برای هیئت‌های خود داشته باشند تا بتوان این ورزش را ارتقا بخشید.

خاضع اشاره‌ای به بیانات مقام معظم رهبری در راستای ارتقای ورزش در سطح کشور اشاره کرد و گفت: معظم‌له فرمودند «برای ورزش هزینه کنید» از این رو ورزش کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه و حمایت هر چه بیشتر مسئولان ارشد استانی در راستای تخصیص اعتبارات است.

وی با بیان اینکه اگر به ورزش توجه شود میزان مشکلات و معضلات کنونی در جامعه نیز کاهش می‌یابد، گفت: چقدر سالانه برای کاهش و مقابله با مصرف مواد مخدر هزینه می‌شود اگر به ورزش توجه شود میزان تمایلات به مواد مخدر نیز کاهش می‌یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نقش رسانه‌ها در انعکاس مشکلات و کمبود اعتبارات موجود در این نهاد ورزشی را موثر خواند و گفت: ورزش این استان نیازمند توجه و حمایت مسئولان ارشد کشوری و استانی است.

خاضع تأکید کرد: خانواده‌ها باید ورزش را در سبد خانواده قرار دهند از این رو هر گونه هزینه‌ای برای ورزش می‌تواند چند برابر درآمدزایی ایجاد کند و جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

انتهای پیام/82011/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول