اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان خبر داد

گلستان میزبان کنگره ملی مدیریت ورزش کشور

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: در تاریخ 12 لغایت 13 تیرماه چهارمین کنگره ملی مدیریت ورزش کشور در گرگان برگزار خواهد شد.

گلستان میزبان کنگره ملی مدیریت ورزش کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در جلسه‌ای که به منظور هماهنگی برگزاری این کنگره ملی تشکیل شد، اظهار داشت: انسانی که به حوزه ورزش ورود کرده و به افتخار قهرمانی نائل می‌آید باید دارای دو ویژگی ممیزه باشد که شامل سلامت روح و جسمش می‌شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران ما باید تربیت دینی داشته باشند و این وظیفه مربیان و مدیران حوزه ورزش است که در کنار پرورش جسم، روحی را هم که بر آن جسم حاکم است تربیت کنند تا انسان بتواند، از جسمش در مسیری انسانی بهره بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره ملی مدیریت ورزش کشور کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیری است که به مقوله مدیریت در ورزش نگاه علمی و کاربردی داشته و با بررسی بیش از 200 مقاله در این خصوص از یک برجستگی علمی بالایی برخوردار است.

دولت گام‌های بزرگی را در زمینه ورزش برداشته است

وی با اشاره به گام‌های بلندی که دولت در زمینه ورزش برداشته است، گفت: در استان گلستان قبل از روی کار آمدن دولت نهم، سرانه ورزشی استان به ازای هر نفر دو درصد متر مربع بود که با گام‌های بلندی که در این راستا توسط دولت برداشته شد در حال حاضر سرانه اماکن ورزشی در استان به بیش از هفت درصد متر مربع رسیده است.

جمشیدی افزود: حال که دولت با نگاه توسعه در حوزه ورزش گام‎های بلندی را در طول این هشت سال برداشت، هر کدام از ما وظیفه داریم به سهم خودمان دست ورزش را بگیریم و برای کمک به این حوزه از هیچ کوششی فروگذار نباشیم.

وی تصریح کرد: این مایه افتخار ملت ما است که ورزشکاران ما در عرصه‌های بین‌المللی با توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار(ع) و به زبان آوردن نام این بزرگان، برای جمهوری اسلامی ایران افتخارآفرینی می‌کنند و پرچم مقدس کشورمان را در سایر نقاط جهان به اهتزاز در می‌آورند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات سرنوشت‌ساز 24 خرداد ماه در کشور گفت: میدان انتخابات جای فعالیت افراد سرزنده و با نشاط است و ورزشکاران و قهرمانان ما در زمره کسانی هستند که با سر زندگی و نشاط خود در این عرصه حضوری فعالانه خواهند داشت و با این حضورشان سبب ایجاد انگیزه و علاقه مضاعف در مردم، برای حضور گسترده در انتخابات خواهند شد.

در این کنگره دو روزه که به ریاست قناعت استاندار گلستان برگزار خواهد شد، کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته کشور در حوزه ورزشی برگزار خواهد شد.

همچنین در حاشیه کنگره ملی مدیریت ورزشی دو نمایشگاه، کتاب‌های ورزشی و لوازم ورزشی برای بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد شد.

انتهای پیام/2307/ح/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول