اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس اداره ورزش آمل

دستاوردهای ورزشی شهر هزار سنگر تشریح شد

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل دستاوردهای ورزشی شهر هزار سنگر را تشریح کرد.

دستاوردهای ورزشی شهر هزار سنگر تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمد نائیج صبح امروز در نشست با رؤسای هیئت‌های ورزشی این شهرستان اظهار داشت: ورزشکاران جمعیت بسیار زیادی از کشورمان را شامل می‌شوند که باید همگام با دیگر مردم در مورد سرنوشت کشورشان حساس و پیگیر باشند.

وی افزود: همه مسئولان امر ورزش، مربیان و رؤسای هیئت‌ها باید به ترغیب ورزشکاران و خانواده‌های‌شان برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا بپردازند.

نائیج انتخاب اصلح را دیگر مؤلفه یک حضور حداکثری مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: باید با انتخاب اصلح‌ترین افراد سرنوشت کشورمان را به دست افراد شایسته و کاردان بدهیم.

وی با اشاره به فعالیت ورزشی شهرستان آمل در سال گذشته یادآور شد: در مهم‌ترین رویداد ورزشی سال گذشته این شهرستان قاسم رضایی توانست در مسابقات المپیک 2012 لندن در وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی با غلبه بر برترین‌های دنیا گردن‌آویز طلا و مکان نخست را از آن خود کند.

این مسئول با اشاره به اینکه کاله مازندران نیز سال گذشته با کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر توانست در مسابقات آسیایی نیز به مکان سوم دست پیدا کند، گفت: این تیم قدرتمند والیبال کشورمان در لیگ برتر گذشته نیز با کسب قهرمانی به جام باشگاه‌های آسیا صعود کرده و با قهرمانی در این مسابقات مجوز حضور در لیگ والیبال باشگاه‌های جهان را کسب کرد.

نائیج ادامه داد: هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی این شهرستان نیز سال گذشته در بین سه هیئت برتر مازندران جای گرفته و صعودهای خارج از کشور نیز داشته است.

وی با اشاره به صعود تیم فوتبال پیام صنعت آمل از لیگ دسته سه فوتبال کشور به لیگ دسته دو و همچنین صعود بدمینتون‌بازان آملی به لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور تصریح کرد: در دوومیدانی نیز به عنوان نماینده مازندران در لیگ کشوری حضور داشتیم و توانستیم جزو هیئت‌های برتر مازندران لقب گیریم.

نائیج با تاکید بر اینکه سه نوجوان، یک جوان و سه بزرگسال در این شهرستان در اردوی تیم‌های ملی والیبال کشورمان حضور دارند، ادامه داد: در رشته ورزشی تنیس نیز در ماه گذشته میزبان مسابقات قهرمانی تنیس بانوان جایزه بزرگ و اوپن کشور با شرکت برترین‌های ایران بودیم که رئیس فدراسیون تنیس از نزدیک شاهد رقابت تنیسورها بوده و همچنین هنگامه عزیزی تنیسور آملی نیز به عنوان نماینده مازندران در مسابقات جایزه بزرگ کشور حضور می‌یابد.

 تبلیغات کلاس‌های ورزشی حتما با تائید اداره ورزش باشد

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به اینکه در رشته‌های بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان و ووشو سهمیه لیگ برتری خود را حفظ کردیم، عنوان کرد: در رشته ورزشی کشتی، نجات غریق، شمشیربازی، شنا، ژیمناستیک و دیگر رشته‌ها نیز توانستیم سال گذشته کارنامه بسیار خوبی را بر جای بگذاریم.

نائیج با اشاره به آغاز فصل تابستان و شروع اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان از هیئت‌های ورزشی خواست تا تبلیغات برگزاری کلاس‌های آموزشی و ورزشی حتما با هماهنگی هیئت‌ها و تائید اداره ورزش و جوانان شهرستان باشد.

وی یادآور شد: رؤسای هیئت‌های ورزشی نمایندگان روستایی خود را برای رشد و اشاعه ورزش در بین مردم روستا فعال کنند.

انتهای پیام/86012/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول