اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور توسعه فرهنگ در ورزش صورت می‌گیرد

تعامل اداره کل ورزش و جوانان قم با حوزه علمیه

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از تعامل و همکاری نزدیک این اداره کل و حوزه علمیه قم برای حضور مبلغین در تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی به منظور توسعه فرهنگ در ورزش خبر داد.

تعامل اداره کل ورزش و جوانان قم با حوزه علمیه

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: به همین منظور اداره کل ورزش و جوانان استان قم و معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم تفاهمنامه همکاری با یکدیگر امضا کردند تا تلاش‌ها در این زمینه جدی‌تر شود.

وی با اشاره به بازدید وی همراه با معاون تبلیغ حوزه علمیه قم از مجموعه ورزشی تختی، یادآور شد: در گام نخست اجرای این طرح، هدف هر دو نهاد شناسایی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در ورزش قم برای بهره‌برداری مناسب از حضور مبلغین در ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: در بازدید از مجموعه ورزشی تختی از بخش‌های مختلف این مجموعه از جمله سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی، زمین چمن، سالن جودو، سالن کشتی، سالن بوکس و دفاتر هیئت‌ها بازدید کاملی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که اشاره کردم مهمترین عامل حضور در این مجموعه ورزشی بررسی راهکارهای تعامل طرفین مبنی بر حضور مبلغین حوزه علمیه قم در فعالیت‌های ورزشی بود تا با کار کارشناسی و به صورت جدی وارد این طرح شویم.

جهان‌بینی افزود: اداره کل ورزش و جوانان و معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در نظر دارند در تعامل با یکدیگر در سفر تیم‌های ورزشی به مسابقات لیگ و قهرمانی کشور و همچنین در جریان برگزاری رقابت‌های استانی و میزبانی‌های قم از پیکارهای قهرمانی کشور، یکی از مبلغین حوزه در جمع ورزشکاران حضور یابد.

وی تصریح کرد: مهمترین هدف این توافق افزایش فرهنگ و اخلاق دینی و معنوی در ورزش و تقویت آن در ورزشکاران و قهرمانان رشته‌های مختلف است که به همین منظور مرحله نخست این طرح با حضور مبلغین حوزه علمیه قم در مجموعه‌ها و سالن‌های ورزشی قم اجرا می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم عنوان داشت: همین حضور حجت‌الاسلام شریفی در مجموعه ورزشی تختی مفید بود و زمینه‌ساز اجرای بخشی از تفاهمنامه همکاری طرفین شد زیرا معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در دیدار با ورزشکاران هر رشته به بیان نکات اخلاقی و معرفتی و اهمیت توجه به آن‌ها در ورزش پرداخت و از برنامه‌های متنوع این معاونت ویژه ورزش استان قم در ماه‌ مبارک رمضان خبر داد که این مهم می‌تواند در طولانی مدت بسیاری از مشکلات فرهنگی ورزش را حل کند.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول