اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) صورت گرفت

تجدید میثاق جامعه ورزشی پاکدشت با امام راحل

جامعه ورزشی شهرستان پاکدشت در آستانه بیست و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) تجدید بیعت کردند.

تجدید میثاق جامعه ورزشی پاکدشت با امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز پرسنل و ورزشکاران اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت همگام با سایر ورزشکاران استان تهران با حضور درمرقد بنیان گذار انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان کردند.

ورزشکاران ولایت‌مدار پاکدشت که برخی از آن‌ها  حیات امام راحل را درک نکرده‌اند در حرم خمینی کبیر حضور به هم رساندند تا نشان دهند نسل تازه‌ای از فرزندان انقلاب پا به عرصه‌های ورزشی گذاشته‌اند و همچون پدران خود آماده خدمت به اسلام و انقلاب می‌باشند.

حاضران در این مراسم با حضور پرشور خود یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.

جامعه ورزشی شهرستان پاکدشت با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

پرسنل و ورزشکاران اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت به همراه ورزشکاران استان تهران با حضور بر سر مزار مرحومه خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام از رشادت‌ها و فداکاری‌های بانوی بزرگ انقلاب تجلیل کردند.

انتهای پیام/2462/ط10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول