اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

افزایش روزافزون گرایش مردم قم به ورزش / 20 طرح ورزشی قم در دست احداث

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از افزایش و رشد چشمگیر استقبال مردم قم از فعالیت‌های ورزشی و 20 طرح ورزشی در دست احداث در قم خبر داد.

افزایش روزافزون گرایش مردم قم به ورزش / 20 طرح ورزشی قم در دست احداث

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: گرایش عمومی به ورزش و مسائل جوانان در قم افزایش وصف ناپذیر و قابل توجهی در قم داشته و این مهم وظیفه این اداره کل را در پاسخگویی به نیازهای ورزشکاران و جوانان چند برابر کرده است که این مهم مجموعه اداره کل ورزش و جوانان را نیز به کار و تلاش بیشتر برای پاسخگویی به نیازهای مردم دلگرم‌تر کرده است.

وی عنوان داشت: فرمایش گرانبهای رهبر معظم انقلاب، مبنی بر توجه به ورزش همگانی موجب شده است تا مردم به سمت و سوی این عرصه مهم اجتماعی که امروزه نیاز ضروری افراد جامعه محسوب می‌شود، بیشتر روی آورده و ورزش در قم رشد خوبی داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: سرمایه‌گذاری خوبی در سال‌های اخیر در ورزش قم انجام شده است و قم در حالی که قبل از پیروزی انقلاب تنها سه مکان ورزشی داشت،‌ تا قبل از استان شدن از 16 مکان ورزشی برخوردار بود و تا قبل از دولت‌های نهم و دهم 44 مکان ورزشی داشت، اکنون بیش از 90 فضای ورزشی دارد و این در حالی است که هم اکنون چیزی نزدیک به 20 طرح ورزشی نیز در دست احداث هستند.

وی یادآور شد: البته محدودیت‌هایی نیز در زمینه ارائه خدمات مطلوب به مردم و شهروندان قمی و همچنین جامعه ورزش و جوانان داریم که از جمله آنها کمبود نیرو در برخی از پست‌هایی است که نیاز به کارشناس و افراد متخصص دارد که در دیدار اخیر با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم این موضوع را مطرح کردیم و قرار شد مساعدت‌های لازم با اداره کل ورزش و جوانان در این زمینه صورت بگیرد.

جهان‌بینی بیان داشت: از نظر منابع مالی در بخش عمرانی با حمایت دولت، خیرین، بخش خصوصی و... قدم‌های خوبی برداشته شده است، ضمن اینکه در بخش درآمدزایی نیز برنامه‌ریزی خوبی داشته‌ایم و این اداره کل از نظر درآمدزایی جزو پنج اداره کل برتر ورزش و جوانان کشور به شمار می‌رود.

وی با اشاره به نیاز امروز جوانان قمی از مسئولان استانداری قم خواستار همکاری در واگذاری فرهنگسرای جوان قم به این اداره کل شد و بیان کرد: به فرهنگسرای جوان تنها برای تسهیل در امور جوانان و توسعه فعالیت‌های این قشر عزیز و همچنین افزایش میزان مشارکت آنها در فعالیت‌های مهم استانی و کشوری نیاز داریم.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول