اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک پیشکسوت تکواندو در گلستان مطرح کرد

جامعه ورزشی گلستان متحد باشند

یک پیشکسوت تکواندو در گلستان گفت: جامعه ورزشی گلستان باید بیش از پیش متحد باشند.

جامعه ورزشی گلستان متحد باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رامین سقیانی عصر امروز در همایش هم‎اندیشی و آسیب‎شناسی حوزه ورزش که با حضور کاندیداهای مورد حمایت «خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت» گلستان در حسینیه دزیانی‎های شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار داشت: زمانی که وعده‎ها رنگ تحقق به خود بگیرد اعتماد مردم نیز به نمایندگان خود افزایش خواهد یافت.

وی با تأکید بر اینکه بودجه سالانه هیئت‎های ورزشی باید تغییر پیدا کند، خاطرنشان کرد: لازم است به ورزشکاران خصوصاً مربیان و داوران حوزه ورزش، نگاه ویژه‎ای شود.

جامعه ورزشی استان متحد باشند

این پیشکسوت تکواندو با بیان اینکه جامعه سالم در گرو افراد سالم است، اذعان کرد: اگر فرزندان جامعه اسلامی با ورزش پیوند بیشتر و عمیق‎تری پیدا کنند، یقیناً میزان آسیب‎های اجتماعی به حداقل کاهش پیدا می‎کند و در سایه آن به جامعه سالم دست خواهیم یافت.

سقیانی با بیان اینکه جامعه بزرگ ورزش استان باید اتحاد و همبستگی بیشتری داشته باشند، متذکر شد: اگر جامعه ورزشی استان متحد باشند و در عرصه‎های مشارکت سیاسی از جمله انتخابات، حضورشان را به صورت جمعی به منصه ظهور و بروز برسانند آن وقت صددرصد نمایندگان به دنبال جامعه ورزش خواهند آمد نه اینکه ما را به سخره بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه ضعف‎ها و نقصان‎های زیادی در حوزه ورزشی استان وجود دارد، ابراز داشت: بخش ورزش جای کار بسیار فراوانی دارد که امیدواریم نمایندگان مجلس، شوراهای اسلامی، تربیت بدنی و دستگاه‎های ذیربط در این امر اهتمام بیشتری از خود نشان دهند تا شاهد به حداقل رسیدن مشکلات این قشر از جامعه باشیم.

انتهای پیام/83001/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول