اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

حضور ورزشکاران استان مرکزی در انتخابات پررنگ خواهد بود

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از حضور گسترده جامعه ورزشی استان در انتخابات پیش‌رو خبر داد.

حضور ورزشکاران استان مرکزی در انتخابات پررنگ خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی بعد از ظهر امروز در همایش حماسه سیاسی زنان پیرو ولایت که به همت اداره ورزش و جوانان اراک برگزار شد، اظهار داشت: جامعه ورزشی این استان اعم از ورزشکاران، مربیان، داوران، مسئولان هیئت‌های ورزشی، مدیران باشگاه‌ها، روسا، و نائب روسای هیئت‌های مختلف ورزشی همچون سایر ملت ایران هم قسم شده‌اند در انتخابات 24 خرداد ماه امسال نیز همچون انتخابات گذشته حضور جدی و دشمن شکن داشته و بار دیگر وفاداری و عشق و علاقه خود را به انقلاب اسلامی به رخ دشمنان بکشانند.

وی تصریح کرد: انتخابات صحنه آزمون ملت ایران است و بدون شک قشرهای مختلف مردم از این آزمون سخت و سرنوشت‌ساز سربلند بیرون آمده و موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه ورزشکاران همواره در همه عرصه‌ها حضوری گسترده و فعال دارند، ادامه داد: ورزشکاران نیروهای پویا٬ با نشاط، فعال و همیشه در صحنه هستند که با درخشش در عرصه‌های مختلف برای ایران اسلامی افتخارآفرینی می‌کنند.

ملکی با اشاره به نقش زنان و به ویژه بانوان ورزشکار در انتخابات تصریح کرد: زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه همواره پا به پای مردان برای آزادی و سربلندی ایران در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و علمی حضوری جدی داشته‌اند و امروز نیز حضور گسترده زنان در انتخابات پیش‌رو ضروری است.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری مرکزی نیز اظهار کرد: نقش زنان در طول تاریخ و در تمامی عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بی‌نظیر بوده است.

اشرف جواهری افزود: زنان ایران اسلامی نشان دادند که از آگاهی و شناخت و شعور برخوردارند و حضور حداکثری آنان در انتخابات گذشته به خوبی بیانگر این واقعیت است.

انتهای پیام/87004/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول