اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

230 ورزشکار کرجی عازم حرم مطهر امام خمینی(ره) شدند

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از اعزام 230 ورزشکار کرجی به حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

230 ورزشکار کرجی عازم حرم مطهر امام خمینی(ره) شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علیرضا جوانمردی ظهر امروز در مراسم بدرقه کاروان ورزشکاران این استان اظهار داشت: ورزشکاران در تمام برهه‌ها در صف اول بودند و این بار نیز برای بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل عازم حرم مطهر امام خمینی (ره) شدند.

وی افزود: ورزشکاران به عنوان الگویی برای جوانان محسوب می‌شوند لذا آنان با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و به منظور بیعت با آرمان‌های امام و انقلاب در حرم امام خمینی(ره) حاضر می‌شوند و در مراسم‌های مختلف و سالگرد عروج ملکوتی امام راحل شرکت خواهند کرد.

این مسئول تأکید کرد: در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده 230 نفر از ورزشکاران و کارکنان این اداره کل با چهار دستگاه اتوبوس از کرج راهی حرم مطهر شدند.

*اعزام یک تیم دو امدادی و یک تیم دوچرخه‌سواری به حرم امام خمینی (ره)

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود از اعزام یک تیم دو امدادی متشکل از 35 دونده و یک تیم دوچرخه سواری 20 نفره به حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این تیم‌ها نیز برای میثاق با آرمان‌های امام عازم حرم امام راحل شدند.

جوانمردی در ادامه به برنامه‌های این اداره کل در روزهای 14 و 15 خرداد اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی شامل نقاشی، مسابقات پیامکی، برپایی ایستگاه صلواتی در اماکن ورزشی، فضاسازی محیطی که بیشتر در قالب وصایای حضرت امام راحل است از برنامه‌های تدارک دیده شده در این دو روز است.

انتهای پیام/2302/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول