اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان رقابت‌های اتومبیلرانی آفرود صورت گرفت

ورزشکار قزوینی نایب‌قهرمان رقابت‌های اتومبیلرانی آفرود

علی خضری، ورزشکار قزوینی در جریان رقابت‌های اتومبیلرانی آفرود، عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد.

ورزشکار قزوینی نایب‌قهرمان رقابت‌های اتومبیلرانی آفرود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی خضری اتومبیلران استان در جریان برگزاری رقابت‌های سه‌جانبه اتومبیلرانی آفرود که با حضور 45 اتومبیلران از استان‌های گیلان، مازندران و قزوین در دو کلاس چهار و شش سیلندر در شهر رامسر برگزار شد، توانست در کلاس شش سیلندر عنوان نایب‌قهرمانی را برای خود و تیم اتومبیلرانی قزوین به ارمغان آورد.

در این رقابت‌ها شرکت‌کنندگان با اتومبیل‌هایی نظیر جیپ، تویوتا، نیسان، رونیز و خودروهای دست‌ساز مسیرهای سخت و ناهموار را پیمودند که در این راه زمان‌بندی مشخص می‌کرد که چه کسانی موفق شدند عناوین برتر را به دست آورند.

البته خضری به طور حتم یکی از بهترین اتومبیلرانان استان در کلاس‌های اتومبیلرانی (دو دیفرانسیل) یا همان آفرود به شمار می‌رود؛ ورزشکاری که در بیشتر مسابقات چند ماه اخیر توانسته است همواره سکوهای اول تا سوم را از آن خود کند.

این اتومبیلران ارزنده استان در طول شش ماه گذشته توانسته است در چهار میدان بزرگ شرکت کند و بهترین عملکردها را هم از خود بر جای بگذارد.

خضری در جریان رقابت‌های بین‌المللی آفرود کشور ترکیه که با حضور پنج کشور خارجی برگزار شد، در نهایت عنوان قهرمانی را در بخش انفرادی به خود اختصاص داد و در بخش تیمی نیز به همراه تیم قزوین عنوان چهارمی را به دست آورد.

این ورزشکار قزوینی در جریان رقابت‌های چند جانبه ماه گذشته هم که در شهرستان اراک برگزار شد، با اقتدار مسیر مسابقه را پیمود و در نهایت بالاتر از رقیبان خود با بهترین عملکرد زمان‌بندی عنوان قهرمانی را به دست آورد.

مسئولان ورزش استان و هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان باید قدر سرمایه‌های ورزشی خود را بیشتر از گذشته بدانند و این نکته را هرگز فراموش نکنند که علی خضری و دیگر اتومبیلرانان قزوینی که با سرمایه و هزینه شخصی، در مسابقات مختلف حضور می‌یابند، باید از نظر مالی حمایت شوند تا انگیزه آنان برای افتخارآفرینی در میادین بزرگ‌تر دوچندان شود.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول