اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر اطلاعات دوره اصلاحات:

عده‌ای قصد دارند مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند

وزیر اطلاعات دوره اصلاحات با اشاره به اهمیت انتخابات 24 خردادماه گفت: عده‌ای قصد دارند مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند.

عده‌ای قصد دارند مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام علی یونسی عصر امروز در گردهمایی بزرگ حامیان حسن روحانی در حسینیه اعظم شهرکرد اظهار کرد: در حال حاضر در شرایطی قرار داریم که کشور با مشکل مدیریتی روبرو است و این مردم هستند که می‎توانند این شرایط را تغییر بدهند.

وی با بیان اینکه تمام مقامات کشور منصوب مردم هستند، افزود: در کشور ما همه مسئولان از رهبری گرفته تا یک مقام ساده در روستا از سوی مردم انتخاب و منصوب شده‌اند.

یونسی تصریح کرد: برهمین اساس این یک انحراف دینی است که حق انتخاب را از مردم سلب کنیم، چراکه همین مردم بودند که امام خمینی(ره) را به عنوان امام و رهبر خود انتخاب کردند.

وزیر اطلاعات دوره اصلاحات با بیان اینکه دو گروه قصد اختلال در انتخابات کشور را دارند، گفت: یک گروه افراد ضدانقلاب خارج‌نشین هستند و گروه دیگر کسانی هستند که به ظاهر پرچم انقلابی‌گری بر دوش می‌کشند، اما در حقیقت مخالف انتخابات در کشور هستند.

یونسی خاطرنشان کرد: در حالی که مقام معظم رهبری بر ضرورت تحقق حماسی و حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید دارند، اما این عده در داخل تلاش می‌کنند به وسیله ابزارهای مختلف مردم را به انتخابات دلسرد کنند.

وی افزود: رد صلاحیت موهوم هاشمی در همین راستا بود؛ در حالی که هاشمی شخصیتی است که نباید او را به بهانه کهولت سن از این عرصه خارج می‌کردند.

یونسی با بیان اینکه دو گرایش و گفتمان در فضای کشور وجود دارد، اظهار کرد: یک گفتمان توسعه و دیگری گفتمان جنگ و تحریم است و همین گفتمان ضد توسعه است که امروز ملت ایران را با تحریم‌ها و مشکلات بسیار گریبان‌گیر کرده است.

وزیر اطلاعات دوره اصلاحات افزود: روشی که در طول این هشت سال از سوی احمدی‌نژاد انجام شد، این مشکلات و گرفتاری‌ها را برای مردم به بار آورد.

وی بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: این انتخابات یک فرصت تاریخی در اختیار مردم است تا بتوانند این روند را تغییر دهند.

یونسی با اشاره به کارنامه حسن روحانی، خاطرنشان کرد: عملکرد دکتر روحانی در پرونده هسته‌ای کشور و یا نقشی که در جلوگیری از جنگ آمریکا به ایران در پی وقوع حادثه 11 سپتامبر ایفا کرد وی را نه تنها به ملت ایران بلکه به همه مردم جهان شناساند.

وی با اشاره به مشکلات کنونی کشور، تصریح کرد: هم سوء تدبیرها و هم تحریم‌ها دستاورد دولت نهم و دهم است اما مردم می‎توانند با انتخاب درست خود این روند را متوقف کنند.

وزیر اطلاعات دوره اصلاحات در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امام راحل کسی بود که همه رهبران قبل و بعد از خود را در حالت فراموشی قرار داد و برای همه ملت‌های آزادیخواه جاذبه دارد.

یونسی ادامه داد: بنیانگذار انقلاب اسلامی کسی است که باید قرن‌ها بگذرد تا دوباره کسی مانند ایشان ظهور کند تا بتواند تاریخ را عوض کند.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل ذخیره انقلاب اسلامی و یاد و نام ایشان برای همیشه ماندگار است.

انتهای پیام/68004/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول