اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی:

برگزاری انتخابات موفق توان دیپلماسی کشور را افزایش می‌دهد

مسئول کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: برگزاری انتخابات موفق می‌تواند در عرصه مقابله با دشمنان میدان دشمن‌شکن، در عرصه بیداری اسلامی الهام بخش و در عرصه بین‌المللی افزایش دهنده توان دیپلماسی کشور باشد.

برگزاری انتخابات موفق توان دیپلماسی کشور را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حمید پاکپور عصر امروز در نهمین نشست از سلسله نشست‌های پرچمداران حماسه در فرمانداری خمین اظهار کرد: انتخابات همواره از اهمیت بسیار بالا و ویژه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی برخوردار است، چرا که دشمنان انتخابات ایران را تحت هر شرایطی با جدیت رصد کرده و آن را مانور تبلیغاتی خود می‌کنند.

وی تصریح کرد: تجربه نشان داده هر چه انتخابات ایران با شکوه‌تر و با مشارکت بالای مردم برگزار شود، به همان میزان اقتدار انقلاب اسلامی افزایش و امید دشمنان برای نابودی نظام کاهش می‌یابد.

مسئول کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی در طی سال‌های مختلف تلاش کرده‌اند تا از طریق ایجاد تهدید نظامی، القاء انزوای بین‌المللی، ممانعت از خیزش علمی و پیشرفت‌های کشور، سیاه ‌نمایی، ایجاد فتنه داخلی و جنگ اقتصادی و ناکارآمد جلوه دادن نظام مانع از حضور گسترده مردم در انتخابات شده و مردم را به عنوان یکی از ارکان اصلی استمرار حرکت انقلاب اسلامی دچار یاس و ناامیدی کنند که باید در برابر توطئه دشمنان هوشیار بود.

پاکپور تصریح کرد: بدون شک انتخابات با شکوه در حرکت کشور سرعت بخشیده و آرامش و امنیت کشور را افزایش خواهد داد.

وی شکوفایی ظرفیت‌های جدید انقلاب اسلامی از جمله گسترش گفتمان نرم انقلاب اسلامی و تاثیرگذاری و گره‌گشایی را از مهم‌ترین دست‌آوردهای در جهان و منطقه عنوان کرد و افزود: پیشرفت‌های علمی کشور و برخورداری از اقتدار و عزت بین‌المللی مصادیقی از حرکت موفق و مسیر امید بخش برای ملت ایران است که در سایه انتخاباتی پرشکوه و گسترده محقق می‌شود.

انتهای پیام/87005/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول